Chasing cars



pentru ca nu am mai scris de un picuts de timp m-am hotarat sa postez melodia asta cu o dedicatie speciala pentru cineva special si drag care se stie.
Ultimele zile au fost destul de agitate, poate un pic prea agitate avand in vedere evenimentele recente din viata divei cza.
Daca toate se intampla cu un scop, ma gandesc ca ar fi trebuit sa trag niste concluzii un pik mai inteligente din tot ce a fost lately, insa in afara de "nu mai merge noaptea singura pe strada" nu am reusit sa deriv nimic altceva.
Cred ca cel mai relevator moment din toata saptamana asta incepand cu sambata- ziua 0 a fost duminca seara cand m-am trezit transpirata toata si speriata de gandul ca in clipa aia as fi putut fi altundeva..nu stiu exact unde..nu vreau sa-mi imaginez..in afara de patul meu.Nu as fi simtit fundul marusiei in spatele meu, nu as fi stiut ca tata doarme linistit dincolo..a fost destul de ciudat.
mi-am dat seama ca sunt dependenta de telefonul meu mobil(il regret pe decedatul meu nokia..a fost prima mea iubire in ceea ce priveste tehnologia telecomunicatiilor mobile) si ca nu ma simt intreaga fara el.
Mi-am dat seama ca trebuie sa zic mai des unele lucruri, si ca trebuie sa le spun in fiecare moment celor dragi cat de mult ii iubesc si cat de mult ma bucur ca sunt langa mine.
Am sa spun mai des unele cuvinte
Am sa rad mai mult
Am sa iubesc mai puternic
Am sa visez fara oprire
Am sa citesc tot ce-mi cade in maini
Am sa fiu fericita de fiecare amanunt
Si am sa traiesc ca si cum maine ar fi o probabilitate.
Noapte buna

0 comentarii: