Eu!





nu am scris niciodata prea multe la obiect despre mine ,tocmai de asta postarea asta o sa fie despre mine si numai despre mine.
Asa..
Numele meu este Cristina Elena..prietenii dintotdeauna mi-au zis Cza si tocmai de asta asta e numele la care raspund cel mai des.M-am nascut la 7 luni si cantaream doar 780 de grame.
Stangace si la propriu si la figurat nu m-am adaptat f bine in primii ani de scoala si de asta am fost mereu ultima din clasa.
Cu timpul lucrurile s-au schimbat si am inceput sa ma mai evidentiez si eu din multime.
Mi-am surprins constant parintii care nu se asteptau la prea mari performante scolare din partea mea.Cat eram mica eram tot timul comparata cu Marusia, sora mea mai mare (actual cea mai buna prietena dar si cel mai mare critic).
Nu prea a contat pentru mine competitia asta pana cand nu mi-am dat seama ca tinea numai de mine sa fiu ceva mai bun.Tocmai de asta am profitat si am participat la toate concursurile si toate olimpiadele care s-au ivit.Ma mandresc cu doua diplome la concursuri nationale la care am luat prima data locul 3 si apoi in mai- 2008 locul I , la concursul de creatie literara "Marin Preda", sectiunea proza.
Mi-am facut prieteni si am inceput sa-mi mai ies din carapace.
Desi nu prea pare (din ce scriu)am fost dintotdeauna o persoana vesela indiferent de toate greutatile pe care le-am avut , si o sa continui sa zambesc indiferent de cate alte greutati o sa urmeze.Imi place la nebunie sa scriu pentru ca vorbesc foarte mult.Cand tac inseamna ca sunt suparata.
Nu-mi place sa fiu singura.Sunt unele momente cand vreau liniste..insa nu prea mult.Tanjesc dupa cineva caruia sa-i vorbesc si care sa ma asculte fara sa-si iasa din minti.
Prin toate prostiile pe care le debitez mai scot si unele lucruri valoroase.
Imi plac dulciurile , mai ales chuppa chups de cirese.
Imi place sa ma plimb cu bicicleta si sa patinez (desi nu's prea mare experta).
Ador sa dansez si imi place apa.
Nu am o culoare preferata dar imi place gri-ul , albul , negru..verdele.
In timpul liber ori citesc (cartea mea preferata :"Colectionarul" de J.Fowles..dar mai sunt si altele) , ori cos sau fac bratari din ata.
Rad mult.Rad cu pofta .Rad cu orice ocazie.Rad pana nu mai am aer.
Imi iubesc familia si ma inteleg foarte bine cu tata desi uneori ma mai cearta.
Cosmarul vietii mele sunt ochelarii pe care ii port doar acasa pentru ca nu-mi place cum imi sta cu ei (snobism sau ce o fi..nu-mi plac).
Mi-e frica de intuneric .
Imi plac oamenii inteligenti care se incumeta sa ma contrazica si au si argumente solide.
Nu imi place sa pierd si nici sa recunosc ca am gresit/m-am inselat.
Nu imi plac oamenii mincinosi si fug de persoanele care nu vor decat sa epateze.
Cred ca cea mai mare greseala a oamenilor este ca nu traiesc cu adevarat ,ci asteapta sa traiasca , din lasitate de a trai cu voluptate fiecare clipa.
Cand imi place o melodie , o ascult de 10000 de ori pana cand sa trec la alta.
Retin usor unele vorbe , si foarte greu numerele si numele .
Sunt sincera , si uneori foarte rea.
Sunt critica si nu-mi place munca in echipa.
Inainte sa adorm ma gandesc intotdeauna la viata de familie pe care o sa o am.Din toate lucrurile din lume , familia si dragostea mi se par singurele pentru care merita intr-adevar sa lupti.
Nu sunt foarte pretentioasa dar de cele mai multe ori sunt capricioasa si rasfatata.
Am momente cand imi place sa ma alint si sa ma joc.
Imi place sa gatesc.
Imi place sa dorm si profit de fiecare data de somn pentru ca de cele mai multe ori sunt o insomniaca.
Ador cafeaua.Ma tine in viata , imi pulseaza prin vene si ma face sa vad altfel viata.
Imi place parfumul , nu plec niciodata de acasa fara sa pulverizez macar pe incheieturi cate putin.
Nu imi sta niciodata bine parul si lucrul asta ma frustreaza.
Sunt o narcisista si imi cunosc standardele.
Am principii solide peste care nu trec.
Ma indragostesc greu insa cand o fac merg pe deviza totul sau nimic.
Imi plac noptile de vara cand vorbesc seara pe la 4 cu marusia despre toate prostiile si radem si ne inghiontim.
Ador marea si rasaritul la mare.
Cea mai frumoasa vacanta a fost vara asta cand am fost si la mare si la munte. Cele mai dragi amintiri sunt cele din familie.
Vreau sa mai merg odata pe transfagarasan insa de data asta cu masina mea:D.
Nu prea imi plac surprizele pentru ca sunt dependenta de control.Analizez totul dinainte si nu imi place sa fie altcineva cu un pas inaintea mea.Totul este o competie , totul e un razboi.
Sunt imperfecta din toate punctele de vedere si am mii de slabiciuni insa nu am incercat sa ascund asta .Sunt orgolioasa si nu-mi place sa fac compromisuri.
Sunt un prieten bun...cred;))
Imi plac florile, in special floarea soarelui , as vrea sa am o sera cand voi fi la casa mea .
Nu sunt o persoana care isi face planuri ci care si le imagineaza.
Imi place sa visez , capitol la care ma mai ajuta si imaginatia.
Ar fi trebuit acolo sus sa pun o poza mai prezentabila dar am ales-o pe aceea deoarece ma duce cu gandul la vacanta , la epuizare si la naturalete.
Acum nu prea mai stiu ce sa zic.Asa ca am sa inchid in stilul meu preferat , adica cu doua mici citate din E.Cioran :

"Eu nu am idei, ci obsesii. Idei poate avea oricine. Nimeni nu s-a pråbusit din cauza ideilor"
"As putea crede în aceastå lume cînd ea s-ar schimba pentru mine. Sînt prea orgolios pentru a vedea råul din lume în råul din mine. Eu înså nu må voi schimba niciodatå dupå aceastå lume"

4 comentarii:

Unknown spunea...

Hmmmm interesant. Dar pentru numele lui Dumnezeu, de ce ai incheiat cu Cioran? Asta ma face sa adorm instantaneu. :)

Unknown spunea...

Apropos,
La multi ani!!!

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

Multumesc!Am incheiat cu Cioran pentru ca e unul din preferatii mei ;)).Te mai astept cu commenturi si la multi ani si pentru femeile dragi din viata ta!

iL spunea...

bea mai bine ceai decat cafea :))