clipe si ganduri



cele mai frumoase clipe sunt de obicei acelea care se petrec pe fuga.
fie ca este ultimul saut pe care il primesti dupa ce te-a condus acasa,
fie ca este ultimul cuvant pe care i-l spui sau ultima privire pe care vi-o impartasiti,
de obicei acel moment e cel mai pretios din toate.
de cand cu ora de vara sunt mai sensibila decat de obicei.De abia astept sa vad visinii si ciresii infloriti si sa ma plimb , sa rad.. sa nu ma mai sufoc cu o mie de haine pe mine.
Pentru mine oricum primavara e un intro al verii asa ca nu-mi pierd niciodata timpul imaginandu-mi ca ea dureaza mai mult de 2 saptamani;)).
Deja ma imaginez la plaja asteptandu-te sa iesi din apa ca sa ma dai cu crema pe spate.
Noptile de vara sunt preferatele mele.Pentru ca imi aduc aminte de discutiile lungi de pe balcon pe care le aveam la miez de noapte cu marusia, imi aduc aminte de Costinesti, de cerul instelat din Buzau si de petrecerile de acum cativa ani..
Imi place caldura pentru ca ma face sa ma simt de parca nu mi-ar mai lipsi nimic.
Imi place sa ma trezesc dimineata cu soarele in ochi si sa aud pasarile care canta[spre deosebire de diminetile in care un idiot se trezeste sa o faca pe harnicul in casa si incepe sa dea gauri prin pereti cu bormasina la 8 dimineata :-l].
De fiecare data cand ma gandesc la vara , ma gandesc la povestile alea tipic americane, cu balurile in aer liber si cu rochitsele vaporoase. El, o tine timid de mana iar ea se isi ascunde din pudoare privirea sub roseata obrajilor..

vara
soare
apa
mare
nopti calduroase
promisiuni
iubire
vise
zambet
sarut
joaca...


[de abia astept]

0 comentarii: