recent thoughts

ba baaa baaaam astazi este baba mea..si puteti spune orice dar afara este o vreme superba..
de dimineata am avut o zi incarcata..piata cu tata si un pik de bucatareala..dar acum ma indulcesc cu cafea si pepsi si nu imi pot dezlipi ochii de la un videoclip care ma face sa ma gandesc la cele mai frumoase momente dintr-o relatie.
Daca azi m-am trezit cu fluturashi in stomac cred ca e semn ca o sa fie o zi frumoasa.
Doar e sambata si doar vine vara..
Cred ca am sa fac un pik de curat pe aici si apoi am sa ma rasfat cu cate cv drag..
see u later infidels.


"Cand omul , prabusit ,la inceput,
in iarba dusmanoasa si-n tarana
adulmeca-n tarasul greu pe-o rana
miresmele ce se-naltau din lut;

si , nemaivarnd , ostatic ,sa ramana
sub zarea strivitoare ca un scut-
se rasucea s-o urce , renascut
si s-agata de fulgere cu-o mana;

acea cumplita smulgere din smaoal
cu palma-ntoarsa ca o cupa goala
fu primul dans in care se zbatu:

elen de floare palida, involta,
vibrat pe scari de sunete spre bolta-
pe care-n mers il amintesti doar tu..

DOAR TU-St.A.Doinas"

0 comentarii: