Leapsa!

cum am primit de cv zile leapsa am sa o onorez acum profitand de timpul pe care il am daca tot nu m-am dus la cursuri[a dracului febra muscularaaaa]
Sunt
..Cza
As vrea o casa cu 2 etaje si un SUV
Pastrez orice atat timp cat ma leaga de ceva/cineva;
Mi-as dori sa-i vad pe toti din jurul meu mai veseli;
Nu-mi place sa ma trezesc dimineata devreme.
Ma tem de intuneric si de singuratate;
Aud ... voci uneori
Imi pare rau foarte rar..nu prea fac lucruri pe care sa le regret;
Imi plac: plimbarile , ploaia de vara, marea , cartile bune, cartile lui Cioran.chuppa chups de cirese , muzica buna ,calatoriile
Nu sunt: EMO
Cant intotdeauna , mai ceva ca naomi'n ascensor
Niciodata nu am sa accept prostia si aroganta
Rar ma abtin de la comentarii rautacioase
Plang cam des.
Nu sunt multumita niciodata
Sunt confuz cand e vorba de decizii importante
Am nevoie de dragoste

Ar trebui sa nu mai analizez atat de mult unele lucruri
Familie
– ii iubesc , sunt tot ce am.
Greşeli majore –n-am facut inca
Hobby-uri – dansul , muzica , gatitul...muuuulte
Intimitate – nu se poate fara..
Jeans – daaaaaaa!!! cat mai multi , cat mai simplii cu aspect de ala sloppy daca se poate , fie drepti fie largi , lungi , 3/4 , foarte scurti ..BLUGI!!!..nu dau nume de marci atat timp cat imi plac ... chiar nu conteaza
Kitsch– bitch pleeeeeease!..Nu..clar NU
Lucruri interzise – nu-mi place sa fiu mintita sau sa mi se vorbeasca de sus, sa mi se umble in lucruri .. si cred ca mai sunt.
Machiaj - uhmm..mai raruts ca-i mai draguts...folosesc dar fie la ocazii speciale fie cand vreau eu sa fiu mai glamourous.
Niciodata nu ai face/spune/purta… mancare goala/cuvinte vulgare in gura mare/costum de vrajitoare.
Original – poate fi oricine in functie de atitudine
Parfumul preferat - pai fie Puma Create , fie RUSH , fie Pur Blanca
Reguli – nu plec niciodata de acasa fara sa ma dau cu un pik de parfum
Shopping – daaa!:X
Teatrul – imi place..i'm a real drama queen
Tentaţii – peste tot!
Ţinuta preferată - mana lui in mana mea ..noi doi si cerul senin
Vacanţa perfectă – undeva la mare..
Ziua de naştere –16.12.1989 (sagetator)

0 comentarii: