e soare




*

E atat de mult soare.
Parca pana acum cerul a fost intunecat.
Fruntile noastre atat de incruntate se destind usor si lasa loc unei relaxari profunde ce se inchide cu un zambet.
Intinsi unul langa altul pe patura groasa ,incercam sa ne desenam unul altuia viitorul.
Nu stim inca cine am fost pana acum .
Ne cautam haotic printre multime si alergam catre nicaieri ,ca niste prizonieri care de abia au reusit sa evadeze de dupa zidurile inalte ale penitenciarului.
Inconstienti , oprim timpul intre pleoapele noastre si nu ne mai constientizam decat pe noi.
Adierea usoara a vantului de primavara ne face sa ne zburlim si sa ne cautam unul pe celalalt.
Ridicata pe cotul stang, parul meu iti mangaie cu varfurile sale spicuite fruntea.Iar tu , ca un copil sensibil ,suflii usori incercand sa-l redirectionezi.
Ma uit in ochii tai si iti spun cele mai banale cuvinte.Dar tu le dai atat de multe intelesuri incat ma simt cea mai inteleapta din lume.
Iti ating usor buzele cu degetul aratator, iar tu ca o pisica plina de tact inchizi ochii si torci.
Cad apoi ca dintr-o mare osteneala si rasuflu usor.Toate problemele noastre par dintr-o alta lume.Chiar si trupurile noastre par sa sfideze orice lege a gravitatiei devenind usoare ca un fulg de nea.
Cand ochii ni se inchid , marile noastre sperante incep sa prinda glas .
Eu iti spun cum mi-as dori o casa inalta , cu ras de copii si o curte in care sa cresc flori.
Tu zambesti si-mi spui ca poti fii gradinarul meu de servici si ca te oferi sa dai in leagan copii.
Pierduti in visarea naiva...continuam pana cand noaptea se lasa usor peste noi.
Adormim tinandu-ne in brate si facandu-ne planuri...

0 comentarii: