daily post

Cred ca a venit primavara.
Ma intorceam azi de la facultate si am ramas un pic surprinsa ca ma uitam in jurul meu si simteam ca sunt in alt oras.
Nu prea stiu ce sa zic mai nou de mine asa, doar ca am avut niste zile incarcate si cam emo din unele puncte de vedere..am dormit singura, marusia fiind plecata, si nu a fost un somn prea odihnitor, dar ma multumesc si cu atat mai ales dupa insomniile ce m-au chinuit saptamana trecuta.
Ne pregatim de sarbatori acum in aprilie..sunt mai multe motive insa unul e mai deosebit, asa ca il astept cu nerabdare. Visez la o petrecere, la un pic de relaxare si de destindere.
Am intrat, si recunosc cu rusine asta, intr-o stare de "sclifoseala metafizica" asa cum zicea un nene azi la cerc insa sper sa-mi revin in curand.
M-am uitat la cateva filme noi si am fost cuminte>:)>:)..[ca de obicei, de altfel:-"].
O alta veste buna este ca mi-am recuperat copilasul Nokia rapit din bratele mele calde sambata trecuta,in ziua de 14 martie, in urma unui incident pe cat se poate de neplacut, si asta datorita eforturilor ofiterilor de la Politia Judeteana care au fost super operativi si au rezolvat cazul foarte repede.Multumita lor, linistea s-a asezat peste Cza'sVille si am putut sa dorm linistita.
Am auzit de la Claudel ca blogul meu e plictisitor asa ca astept parerea voastra, argumentele pro sau contra si eventualele sugestii.

Noapte buna infidels.

0 comentarii: