ah!

De fiecare data cand Marusia este plecata ma apuca o stare foarte tampita.In afara faptului ca detest sa dorm singura in patul ma enerveaza faptul ca nu am cu cine sa vorbesc..chiar daca venea mai tarziu cel putin ii ziceam cate cv..uneori in zilele bune aveam timp sa stam la barfe si la cafea, ne trezeam razand dimineata si incepeam sa dansam prin camera de parca am chema ploaia...ma rog.. mi-e dor de clipele alea a caror nevoie imi revine de fiecare data cand ea pleaca.
Simt ca ma sufoc intre cei 4 pereti ai camerei mele.Nu pot vorbi, nu pot respira si astept cate ceva sa ma scoata din starea asta...numai ca my prince charming is temporarly unavailable.
As vrea sa treaca timpul asta mai incet si sa apuc si eu sa fac tot mi-am propus.
Azi nu am baut cafea si sunt ca un dependent care mai are un pic si intra in sevraj.
Sunt nervoasa si mi-e dor de tine.
And that's that..

0 comentarii: