Mi-e somn.
Mi-e dor sa dorm profund , sa ma trezesc cu soarele in ochi si cu chef de dansat.In mod clar nivelul de cofeina din sangele meu a atins cote maxime.Mereu am avut tulburari de astea dar niciodata parca nu m-au afectat atat de tare.
Pe de o parte sunt si avantaje nu zic nu..am foarte mult timp sa ma gandesc..la orice, sa-mi fac planuri, sa visez cu ochii deschisi si sa vad ce imi lipseste...
Sunt oricum un pic trista , avea dreptate Cioran cand zicea ca nu ai cum sa iubesti viata cand nu dormi.. Sunt sigura ca am sa-mi revin si am sa dorm 2 zile fara sa misc macar un deget...
Azi am facut curatenie in camera un pic si de abia astept sa ma duc la mamaia sa o vad.Imi este dor de ea si stiu ca e ingrijorata ca nu am mai apucat sa vorbim in ultima vreme.
M-am stresat un pic cu un proiect pe care trebuie sa-l finalizez dar fata de care nu am nicio tragere de inima si am spalat niste haine.
Vroiam de mult sa vorbesc despre oamenii aia arsi de vii in Kenia si de traficantii aia nenorociti de organe de copii insa cred ca sunt subiecte epuizate si oricum mi se pare ca in lume e deja foarte mult rau si o sa fie mereu..degeaba exploatam noi unele cazuri si toata lumea se mira..sunt mult mai multe lucruri pe care nu le stim si pe care nu le vom stii niciodata, lucruri carora le permitem sa se intample sub nasul nostru.
Suntem indiferenti si asta ne omoara.Daca am fi mai uniti mai empatici mai ..altfel, cred ca am rezolva multe treburi. Pana atunci insa ne ocupam sa cosmetizam efectele raului pe care il producem, cautam mereu vinovati, pentru ca nu suntem destul de puternici sa recunoastem ca ne-o facem cu mana noastra.
In fine... mi-e cam teama sa ma gandesc la ce o sa se ajunga de lumea asta in cativa ani.Incep sa-l inteleg pe tata cand imi tine moralele alea lungi cu "sa fii atenta pe unde te duci, cu cine te duci... nu umbla pe strazi laturalnice, vezi-ti mereu de treaba ta.."..sunt lucruri cu care am sa le fac si eu peste cativa ani capul calendar copiilor mei.
ce mai e nou? Pai am fost aseara cu Daria dear si cu Ilhemu la un meci de baschet: Pheonix Galati contra unei echipe din Bucuresti..bineinteles ca Pheonix au castigat:X..Mi-a placut foarte mult , mai ales ca am vazut ca pustii sunt destul de implicati si de dedicati baschetului...bravo lor..
As vrea si eu sa ma apuc de un sport insa nu stiu cat de mult am sa reusesc.Nu neaparat de performanta..mai mult asa cv sa mai mai detasez si eu de cotidianul meu.
Daca am ratat bursa am ratat si bicicleta..sper sa-mi iau revansa in a doua sesiune ... ca doar cine ma opreste..?
Aaa si vroiam sa zic si de exopozitia de carte de la Universitate..daca vreti sa va luati vreo carte sau doar sa vedeti cum e eu zic sa va duceti ca nu aveti ce pierde!

0 comentarii: