maine anul se-nnoieste!....

Iata ca mai trece un an.
Daca stau sa fac asa un bilant,nu pot spune ca 2008 nu a fost un an bun pentru mine.
Cu toate ca am avut parte si de suisuri si de coborasuri, in 2008 am invatat multe lucruri si am reusit sa vad o buna parte din tara.
Pe langa astea,a fost un an linistit in care am reusit sa raman la fel.Am realizat tot ce mi-am propus si mi-am creat alte planuri.A fost un an plin de evenimente care au reusit sa ma tina antrenata.
Am cunoscut persoane noi si poate m-am mai maturizat oleaca.
Spea ca Anul ce vine,sa fie mai bun decat cel ce se incheie atat pentru mine si familia mea,cat si pentru voi.
Sper ca de data asta anul nou sa ma prinda cu bani,si ma rog sa nu mai alunec si sa dau cu fundul de pamant(ca data trecuta)exact la miezul noptii.Sper sa ma distrez la fel de bine....

Vom vedea...pana atunci LA MULTI ANI!!!

0 comentarii: