:-l

Cuvintele zilei:yeah....keep f***ing punchin'.

This is about love...
Daca as putea sa-mi umplu tot timpul liber si toate noptile in care nu am somn cu ceva,le-as umple cu dragoste.
Nu vad ce altceva ar putea sa-mi dea un sens.Sunt atat de zbuciumata,si mi-e atat de frica de tot ce implica iubirea,dar e singurul lucru care imi lipseste intr-adevar.
Si fiecare ora care trece ma ingrozeste,pentru ca ma aduce tot mai aproape de momentul in care realizez ca sunt prea complicata ca sa iubesc si atat.M-am dispretuit in fiecare clipa si ma dispretuiesc in continuare si ma doare ca golul din mine nu-l pot umple nici cu Dumnezeu nici cu altceva..pentru moment.
Sunt confuza si imatura.Daca as fi altceva ca alternativa,probabil as fi un mare nimic.
Nu vreau sa fiu altceva decat ceea ce sunt.De abia tin pasul cu mine asa.
Cel mai mult ma enerveaza ca uneori simt ca exista instructiuni pe care toata lumea le urmeaza pentru a fi perfecta,numai eu nu.Daca ar fi scrise undeva,mi le-as tatua pe talpa numai ca sa le calc in picioare in fiecare moment.
["M-as face canibal,nu din placerea de a manca pe cutare sau pe cutare,cat din placerea de-al vomita"]...
Incerc sa ma umplu cu iubire ca sa mai uit de tot ce nu sunt.Ceea ce inca ma face sa cred ca sunt om prost este dorinta de a fi acceptata...de a fi inteleasa.
*
This is about love nu?..da e about love clar.As musca din iubire ca din fructul interzis numai ca sa te vad cum cazi alaturi de mine.E doua dimineata si planul merge ca pe roate.Ma umplu cu ganduri despre iubire ,incerc sa analizez ce mai am de analizat si sunt asa de mandra de mine incat zambesc.
Vreau sa ma consum prin iubire,sa ma autodistrug prin ea,si sa ma fac om sau planta sau ce o fi...dar sa fie pur.Atat.
*
ICI-BAS

Ici-bas tous les lilas meurent,
Tous les chants d'oiseaux sont courts.
Je rêve aux étés qui demeurent
Toujours...

Ici-bas les lèvres effleurent,

Sans rien laisser voir de leur velours.

Je rêve aux baisers qui demeurent
Toujours...

Ici-bas tous les hommes pleurent,

Leurs amitiés et leurs amours.

Je rêve aux couples qui demeurent
Toujours...
Sully Prud'homme

1 comentarii:

Dragos spunea...

owh, how i feel you ^_^