:X



[Singurul lucru care-l poate salva pe om este iubirea. Si desi atîta lume a sustinut aceastå afirmatie, este a nu fi încercat niciodatå iubirea, pentru a o declara banalitate. Så-ti vinå så plîngi atunci cînd te gîndesti la oameni, så iubesti totul, într-un sentiment de supremå responsabilitate, så te apuce o învåluitoare melancolie cînd te gîndesti si la lacrimile ce încå nu le-ai vårsat pentru oameni, iatå ce înseamnå a te salva prin iubire, singurul izvor al sperantelor. Oricît m-as lupta pe culmile disperårii, nu vreau si nu pot så renunt si så påråsesc iubirea, chiar dacå disperårile si tristetile ar întuneca izvorul luminos al fiintei mele, deplasat în cine stie ce colturi îndepårtate ale existentei mele. Prin orice pot cådea în lumea asta, numai printr-o mare iubire nu.]-Emil Cioran


*




"MAKE LOVE NOT WAR"...O fraza ce mascheaza in sine o mare farsa,o mare lene,o mare lasitate..Ce ar mai insemna dragostea si cum am putea noi sa o apreciem la adevarata ei valoare daca nu ne-am lupta,daca nu ne-am framanta,daca nu ne-am chinui si nu am plange dupa tot ceea ce ea ne ofera? CRED IN IUBIRE MAI MULT DECAT CRED IN DUMNEZEU Pentru ca simt ca Dumnezeu nu vine in totalitate din mine,nu e un produs al emotiilor mele,al framantarilor interioare ci mai degraba o imagine pe care am invatat-o prima data la 6 ani. IUBIREA MEA E DIFERITA Atat de diferita incat nu este inteleasa de toti. Hai sa te pup si sa-ti zic ca mi-ai lipsit sau sa-ti sar in brate si sa te mint frumos..ce te mai iubesc eu pe tine si ce te mai menajez...FALS. Nu am avut si nu o sa am nevoie niciodata de dovezi ale dragostei atat timp cat ma simt iubita si cat cred cu tarie lucrul acesta.Momentan,sunt detinatoare a unui potential afectiv mare.Sunt pregatita in acest sens sa ofer tot ce e mai bun din mine,pentru ca imi place sa cad,sa ma prabusesc si sa cad iarasi la nesfarsit pana nu mai ramane din mine altceva decat nisip. IMI PLACE TRISTETEA SI MELANCOLIA Pentru ca numai in clipele alea simt cu adevarat legatura cu tine.Acele clipe imi confirma faptul ca inca ma mai cunosc pe sine.Un om care ramane munte de neclintit dupa o astfel de rupere din punctul meu de vedere,nu e om pentru ca nu a cunoscut singura modalitate de a se intui :iubirea. IUBIREA EXISTA Ea este in tot.Iubirea nu tine neaparat de erotic.Eroticul tine de personalitate, de mental, de instinctual.

Nu am nevoie sa ma minti ca sa ma simt mai bine.Sinceritatea m-ar ajuta sa ma ridic mai repede pe picioare si sa invat .
Nu ma menaja.Trateaza-ma ca pe egalul tau iar la sfarsit poate vei fi surprins sa vezi cat de puternica pot fi.Daca vreau protectie ti-o voi cere. Nu ma minti.Asta nu-mi arata decat faptul ca ma subestimezi. Iarta-ma cand nu imi pot cere iertare.Sunt mandra si nu recunosc cand gresesc.Ma supar fara motiv dar daca ma lasi sa ma calmez imi trece. Intelege-ma si fi mai rabdator decat mine.
Stai langa mine.
Asculta-ma.
Spune-mi cand iti lipsesc.
Ai grija de mine...

0 comentarii: