Eu!


M-a intrebat odata un prieten de ce sunt atat de trista.Nu prea am stiut ce sa-i raspund avand in vedere ca sunt o persoana care zambeste aproape in fiecare minut.Adevarul e ca fiecare dintre noi are un "potential depresiv" care trebuie epuizat.Potentialul meu este intensificat in fiecare zi,pe masura ce descopar oamenii.
As fi cea mai naiva persoana din lume daca as admite ca viata este mereu frumoasa.Viata nu este frumoasa.Noi o facem frumoasa deci ca sa fie asa trebuie sa ne inconjuram de oameni de calitate.
Viata e trista in sinea ei[si acum n-am sa-l scot pe Eminescu prin cliseul:"ne nastem pentru a muri"atat de suprasolicitat].Viata este trista pentru ca reprezinta un chin.Sunt prea multe intrebari la care nu ai raspuns,prea multi oameni care sunt vii dar nu traiesc,oameni rai,societatea este mizera...ar trebui sa fii de-a dreptul in dungi sa vii sa zici :"da domn'le !...viata e frumoasa"
Viata nu e frumoasa,viata e o jungla.N-am evoluat deloc din societatea pe care ne-o prezenta Hobbes din moment ce tot lupi intre noi am ramas.

*
"Tot secretul vietii se reduce la atît: ea n-are nici un rost; fiecare din noi gaseste însa unul."

*

Si iar ne subscriem unui cerc vicios.Are sau nu viata omului sens?
Eu una sunt ca intotdeauna de acord cu Cioran..Ne facem singur sensul.Pentru unii sensul e revolta,pentru altii sensul devine iubirea..iar pentru unii sensul se reduce la supravietuire.
Eu inca ma mai gandesc...


noapte buna mes infidels

2 comentarii:

helyos7 vlad spunea...

salve! mi-ai adus aminte de ce m-a facut sa rad ultima data bine:))...Jeff Dunham! e un mare ventriloc american si "infidels" o zice Achmed, teroristul:))) "Silence!! I kill you!!!"

Apropo de depresii, stari proaste- la mine solutia primara e viteza, respectiv pe role de viteza(imi place sa traiesc viata la max si sa am timp scurt de luat deciziile); iar daca e vremea naspa imi bag o melodie la maxim in casti de Drum and Bass sau ceva hip hop sa-mi zguduie creierii:D

In concluzie, solutia principala e sportul, iar daca stai intr-un oras mai mare e si mai bine - sa aud scuze, k ma plictisesc, nu am chef etc. Un bazin, un patinoar tre sa fie in orice oras maricel;)

Have a nice day!

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

da;))..de la el am furat "infidels;))"...well,ce pot sa zic... sport..deocamdata nu prea pot sa practic niciun sport din cauza unei probleme la coloana..dar sper sa treaca si sa ma apuc asa un picuts:P