pac pac



E frumos sa vezi cm de fiecare data cand esti trist se intampla cate cv care sa te scoata din acea stare.Indiferent ca e un beep sau ca e un mass prost care te face sa zambesti,exista amanunte care se intampla cu acel scop de a te face sa uiti motivul supararii.
Pentru ca nu avem ochii destul de mari uneori le scapam din vedere.

Uneori e bine sa privim in noi.

Vom gasi cu siguranta destule motive sa zambim.

Azi m-am trezit cu un sentiment de sambata.M-am trezit zambind si am baut doua cani de cafea asa sa ma incurajez si mai mult;)).
Incerc in ultima vreme sa mai descatusez lacatele cu care mi-am legat inima.o ordine in tot haosul imi arata ca e timpul sa las in urma mea anumite amintiri care ma leaga..
Intotdeauna in preajma sarbatorilor am avut asa un oarecare regret in suflet,regret datorat faptului ca uneori nu ii pot face pe cei din jurul meu fericiti.Fie ca e vorba de tata sau de Marusia,ma simt ciudat pentru ca nu le pot oferi exact lucrul de care au ei nevoie mai mult..e ca o obligatie care uneori ma face sa fiu foarte absenta,si care imi arata cat de neputincioasa sunt.
Daca privim cu atentie in jur, vom vedea ca Marele nostru Univers nu se reduce decat la cateva persoane.Iar posibiliul scop al intregii noastre existente este sa facem acele persoane cat mai fericite...mai mandre.

Pentru ca sfarsitul anului este perioada in care e timpul sa tragi linie si iei totul de la capat ,vad ca si eu trebuie sa-mi trag liniile si sa ridic capul sus sus sus sus sus de tot si sa multumesc pentru tot ce am,pentru faptul ca inca mai zambesc ,pentru faptul ca ii am langa mine pe cei ce ii iubesc si pentru ca spre deosebire de altii ,sunt cea mai norocoasa manatoare de nisip din lume.

0 comentarii: