0 infinit

si cadem haotic
ca intr-o imbratisare de forte
in care forta ta o anihileaza pe a mea
si devenim unul
sub o aceiasi rezultanta de valoare 0.


ne izbim unul de orgoliul celuilalt
si nici unul nu lasa nimic in plus de la el
pentru ca in sine
jocul e o lupta
din care cineva trebuie mereu sa iasa invingator.

atat de puternici si de neoprit
fiecare isi declara razboiul.

iar ochiul tau strabate campurile umarului meu gol
ca un cal salbatic,
si ma imbraca de mii de ori in mistere
pentru a ma dezbraca apoi
si a ma lasa goala ca trofeu
pe pamantul sau aspru.

mandria mea opune rezistenta
si-si construieste o cetate puternica
cu ziduri inalte,
de nedaramat
de nicio o arma de-a ta.

cu un sarut,lasam simultan armele jos
lasam calul troian sa ne intre in suflet,
pentru ca apoi sa ne arda
cu aceaisi putere cu care noi ne-am impotrivit
pana cand forta ta
devine forta mea
si ne anulam unul sub celalalt
cu o rezultanta egala cu 0
infinit.

0 comentarii: