jurnalul unei Eve


"Iubirea este o fuga de adevar.Si iubim cu adevarat cand nu vrem adevarul.Iubirea impotriva adevarului,iata o lupta pentru viata,pentru propriile extazuri si pentru propriile greseli.(...)Realitatea primordiala si efectiva este iubirea din noi.Pentru aceasta iubim.Iubesc iubirea din mine,iubesc iubirea mea.Femeia este pretextul indispensabil care-mi aduce intr-un ritm intens pulsatiile timide ale iubirii(...) Iubim o femeie pentru ca ne este scumpa iubirea noastra..."
E.Cioran
*

Pagina din jurnalul Evei:

Mi-au putrezit radacinile si m-au aruncat din haos pentru a ma face om.Si era bine pana cand am dat de Adam.Ordinea in care traiam s-a destructurat,iar apoi in semn de revolta am muscat din mar.Nu era o optiune,era o necesitate.
Pentru a iubi a trebuit sa ma autodistrug , si cum eu si el eram plamaditi din acelasi lut ,am cazut amandoi din primordii.
Drumul parcurs a fost stancos,dar el a stat langa mine ca un caine credincios.
Dragostea noua a tinut insa pana cand le-a cunoscut pe celelalte Eve.
Acela a fost momentul in care am zarit sfarsitul care incepe.Ciudat e ca in mine au aruncat cu pietre iar pe el l-au facut Zeu.
El zambeste si conduce,iar eu dupa atatia ani inca mai sangerez..

[to be continued..]

0 comentarii: