Maine anul se 'noieste

Nu vreau sa creez un precedent postand un articol care poarta acelasi nume ca o postare de acum un an.. dar nu stiu ce titlu sa-i pun. Urasc sa pun titlu.

Nu stiu cand am sa pot tine pasul cu trecerea timpului. Incerc sa ma gandesc la anul asta, care maine dupa 00:00 o sa fie deja "anul trecut" si imi vin in minte toate lucrurile care s-au petrecut in acest timp.

Am avut cam de toate: some fun, some stress, some cold case love, some hot love...

Inca nu stiu sa raspund la intrebarea :" Cine sunt EU?"  si lucrul asta imi provoaca o confuzie iremediabila. Nu stiu inca de ce pun atat de mult accent pe asta, am o viata inainte sa ma descopar asa cum nu m-am descoperit pana acum. Un lucru care imi e clar e ca anul asta am citit destul de mult, am aflat unele lucruri noi, si am fost mult mai calculata decat in alti ani.  Mi-am facut multi prieteni noi si am calatorit un pic. Sper ca in 2010 sa calatoresc si mai mult:D...

Astazi desi m-am epuizat mai mult decat intentionam la bucatarie, ma simt oarecum ok. Am pierdut ora de somn de la 19:00 datorita baietilor care au venit cu capra zguduind cu bataile lor podeaua apartamentului, da cred ca o sa dorm bine la noapte. Poate asa recuperez si pentru ultimile 2 seri.

Mi-ar placea sa fiu un pic mai spirituala la sfarsit de an dar de data asta trebuie sa recunosc ca mi s-au cam epuizat bateriile de lirism si emotie care ma alimentau la inceputul anului trecut.. n-am cuvinte mari si nici maxime de om intelept petrecut cu rost de toate zilele anului care apune dar am repere care imi pot aminti peste 10 ani  cum era viata mea la 19 ani, cum iubeam la 19 ani, cum petreceam, cum plangeam, cum invatam... 

Nu mi-a placut niciodata sa-mi fac planuri sau sa ma programez. Nu stiu cum o sa fie viata mea peste 5 ani si nici nu vreau sa incep sa fac diagrame si scheme care oricum sunt relative.. dar daca am vreo dorinta pentru noaptea de anul nou.. imi doresc sa aud un simplu : " Te iubesc.." asa cum mi-am dorit in fiecare an sa aud.

La multi ani infidels.

Va pup :*

0 comentarii: