zbaaaaang

Numai ce am terminat de desenat si nu stiu ce m-a apucat asa o stare ciudata si o durere de cap cum n-am mai avut de mult. Imi place atmosfera din casa, imi plac cariocile si creioanele mele colorate insirate toate pe birou, imi place noua lampa care imi lumineaza mult mai bine camera si pe care am montat-o in dimineata asta impreuna cu tata, imi place paharul in care am baut azi cafea de la Mc' si care acum are Pepsi in el, si desi nu's fan Mariah Carey  imi place melodia asta:

Nu stiu de ce ma afecteaza asa de mult cand o aud.. cred ca e doar un efect al replay-ului care se continua de mai bine de jumatate de ora. Si mie imi este greu sa spun : "La revedere.." iar cand reusesc din cele din urma sa spun asta.. parca se intampla ceva care readuce persoana respectiva inapoi in inima mea. 

Craciunul ma face sa ma comport ciudat. Parca le-as striga in gura mare tuturor celor din jur ca-i iubesc. Chiar imi imaginez cum ar suna cuvintele astea iesind din gura mea. E o imagine pe care mi-e oarecum dificil sa o construiesc pentru ca n-am mai spus asta de foarte mult timp. Mi-e cam dor sa adorm in bratele cuiva, sa simt ca'i apartin cuiva. Ma intreb cu teama daca peste 5 ani voi fi tot asa... gandindu-ma la template-uri pentru felicitarile pentru cei dragi, petrecandu-mi tot timpul liber desenand sau citind singura la mine in camera...nu e nimic rau cateodata in a fi singur doar ca daca se repeta de prea multe ori situatia, ajungi sa te obisnuiesti si sa preferi sa te izolezi decat sa iesi sa-ti faci de cap ca un nebun, sa te bucuri de toate momentele astea in care trebuie sa iubesti si sa te dai cu capul de pereti pentru cele mai neinsemnate greseli..

Si ca sa ies din starea asta am sa scriu despre ceva la fel de important in ordinea zilei si anume ziua de nastere a cumnatului meu. La multi ani Cz, sa cresti mare si destept si sa ai grija de Marusia ca altfel ii trimit pe Nutu si pe Sile ambii descendenti din clanul camatarilor sa te aranjeze si sa faca totul sa para ca un accident. Sper sa fii fericit si sa ai un mandat bun ca VP (:))).xoxo. Si desi n-are nicio legatura cu nimic din ce-am scris pana acum , melodia asta e pentru tine.. pentru ca'mi place mie si nu'i emo:D 

Enjoy and Love!

Nopate buna infidels..

0 comentarii: