1 decembrie, NPS 2009 si altele

Da, stiu ca am cam abandonat in ultima vreme blogul, da fara sa par cinica si aroganta chiar am fost ocupata.

Incepand de miercuri am fost la Amara unde m-am distrat si am cunoscut multa lume noua. Mi-am facut o gramada de prieteni pe care abia astept sa ii vad si am invatat unele lucruri destul de interesante. Desi experienta cu mancarea nu a fost una chiar pe masura asteptarilor, am recuperat din plin cand am ajuns acasa. Urmeaza sa postez niste poze ca sa vedeti cam cum mi-am facut de cap. All in all NPS 2009 really was a godlike experience.

Trecand la numarul 2 in agenda, sarbatorile Galatiului nu m-au dezamagit atat de tare pe cat ma asteptam. Poate ca socul a fost mai putin puternic datorita faptului ca m-am distrat cu veveritele mele si ne-am dat in toate chestiile posibile si imposibile: ciocan, fifi dance, rocker , caracatita si asa mai departe.

Daca tot am amintit de Sarbatori tre sa-i zic inca o data la multi ani lui Andrei {avem motiv dublu sa sarbatorim}.

Chestia mai naspa, ca tre sa fie una calda si una rece, e ca azi am avut primul partial. In ultima vreme am o presiune enorma pe umeri, cred ca ma ambitionez prea tare si ma fortez, ar trebui sa iau lucrurile mai usor, sau cel putin sa ma organizez mai eficient. I have no fears in orice caz.

O alta chestie buna e ca in perioada asta a anului se pare ca imi culeg roadele de pe anul trecut, roade care ma ambitioneaza sa incerc pe cat pot eu sa ma mentin pe caleade pana acum. Dar sa nu credeti ca numai scoala e de domeniul intereselor mele. Cred ca e de vina perioada asta a anului care ma face sa-mi doresc sa-mi planific toate zilele pana la revelion. (Eu oare unde am sa petrec de revelion?).

Un alt lucru important de care vroiam sa amintesc e ziua de 1 Decembrie , pe care desi am lasat-o sa treaca "nepostata", am sarbatorit-o pe cat am putut eu de mult. Un lucru care m-a facut sa zambesc la conferinta asta , e ca am vazut ca inca mai sunt oameni care se mandresc ca sunt romani. Eu ma mandresc ca sunt romanca, ma mandresc cand stiu ca au fost oameni care au luptat ca sa nu disparem de pe harta, si pentru ei mai mult, tin atat de mult la ziua de 1 Decembrie. Cred cu toata taria in faptul ca avem o tara frumoasa care trebuie descoperita si ajutata sa se "deparaziteze". 

O sa revin in curand cu altele.

Va pup infidels.

LOVE!

0 comentarii: