Christmas Party

Mi-ar fi practic imposibil sa scriu acum cat de tare m-am distrat aseara. A fost pentru prima data cand am fost OC , si desi stiam ca o sa iasa totul ok, nu stiam ca o sa fie totusi atat de bine.

Christmas Party-ul de anul asta a fost un succes datorita noua, a oamenilor care au venit si a eforturilor pe care le-am depus in echipa. A fost placut sa fac asta alaturi de voi guys. Sunt mandra de noi, si cred ca o sa fie greu pentru cei de anul viitor care vor fi organizatori sa ne depaseasca!>:)

Si chiar daca nu ma imaginam maturand si spaland podelele de la Pestera la ora 3jumate dimineata, cred ca asta a facut parte din tot farmecul sarcinii de OC.

Noaptea in sine a fost geniala de la inceput si pana la sfarsit, am dansat pe rupte (chiar si pe bar:))), am ras, am baut si ne-am simtit bine...

Stiu sigur ca toti s-au simtit ca mine si tocmai de asta nu mai cer fb.

Pozele sunt mai jos in cazul in care v-am facut curiosi.

Va pup infidels.

Enjoy and love..

0 comentarii: