In ziua in care am implinit 20 de ani

In ziua in care am implinit 20 de ani, afara era zapada. Zapada groasa, alba ca gandurile unui nou nascut, zapada care ma acoperea si se prindea in fiecare fir de par, pe care il lasasem sa-mi cada din fesul calduros.

In aceiasi zi am descoperit prieteni pe care ii stiam, prieteni pe care nu ii stiam, prieten vechi si prieteni noi. Mesajele , urarile lor m-au facut sa ma simt binecuvantata, norocoasa ca pentru ei  am reusit sa devin o persoana importanta , careia  ei i-au  rezervat cateva minute din ziua lor pentru a-i ura : "La Multi Ani".

In ziua cand am implinit 20 de ani, singurele cuvinte care imi rasunau in minte erau: "Nu ai citit suficient de mult...", ciudat, inima mea ma facea sa ma simt nu ca si cum nu as fi citit suficient de mult ci ca si cum nu as fi trait suficient de mult.

In ziua de 20 m-am simtit ca la 14 ani. Am avut aceleasi emotii, am muncit la fel de mult la tortul de "La Multi Ani", am raspuns cu aceiasi timiditate la urarile celor din jur. Cu toate astea, ziua de 20 a fost diferita de alte zile. Am simtit nevoia de caldura, de intimitate, o oarecare oboseala interioara care ma avertiza ca timpul trece mult prea repede.

Ziua in care am implinit 20 de ani a fost frumoasa si incarcata si le multumesc pentru asta celor dragi si prietenilor mei care m-au facut sa ma simt ca o vedeta. 

Desi ziua in care am implinit 20 de ani a fost ieri, eu inca mai am aceleasi emotii.

 

0 comentarii: