Hellou new year

Bineinteles ca se putea si mai bine in noaptea de Revelion, dar pentru ca a trecut, am sa merg si eu mai departe. Au fost totusi unele momente minunate..

E aproape 2 dimineata si imi dau seama ca am revenit la programul mult iubit de insomniaca cu gandul la carti. Azi am terminat in sfarsit "Dear John" si "Matase". Nu stiu decat ca prima mi-a lasat un mare gol in suflet. Urasc romanele si cartile siropoase si nu credeam niciodata ca vreo carte dintr-asta o sa ma tina captivata pana la ultimul cuvant. Dar m-am inselat de 3ori.. la Jane Austen, Cecilia Ahern si Nicholas Sparks.. Poate m-am lasat afectata din cauza ca m-am identificat cu personajul masculin(cam ciudat stiu). Ideea ca fiecare om este capabil sa ia deciziile moralmente corecte desi de cele mai multe ori ele nu sunt constructive din punct de vedere emotional, m-a facut sa ma gandesc la dezordinea din viata mea, si sa analizez cat din tot haosul asta e provocat chiar de mine.. Nu e nimic gresit in putina confuzie insa la un moment dat ea devine obositoare si greu de controlat. Iar in acel punct ea devine ca o panza care se extinde si acapareaza cu repeziciune pana si cea mai ascunsa celula a interiorului tau.

Inca invat sa fiu hotarata in deciziile mele . Si stapanirea aduce cu sine analiza care imi taie din placerea spontaneitatii. Cu toate astea nu sunt anhedonica.. doar ca ma aleg sa ma bucur pana la capat doar de acele "evenimente" care intr-adevar sunt stabile si esentiale. Doar oameni mediocrii se bucura pana si de cele mai mici placeri de parca ar fi cele mai revelatoare in existenta lor. Cei mediocrii si bolnavi de fatalism si tristete iremediabila.

A fost totusi un aspect care m-a revoltat si m-a determinat sa-mi pun intrebarea daca intr-adevar avea dreptate Cioran cand zicea ca femeia e incapabila de profunzimi sufletesti.. Nu vreau sa recunosc asta pentru ca sunt subiectiva si bineinteles am sa ma raportez la mine... dar iau totusi in calcul si posibilitatea ca profunzimile mele sufletesti sa fie groapa din centrul orasului pe langa profunzimile oricarui alt barbat care a iubit sau iubeste o femeie. Totul e relativ...

Sper sa mai raspund la intrebari anul asta si sa mai elimin din lucrurile de pe lista cu "things to do before 30". Imi doresc sa exploatez tot potentialul de care dispun si sa invat lucruri noi, dar mai ales imi doresc sa devin acea persoana care mi-am dorit intotdeauna sa devin..

0 comentarii: