La multi ani!

Iata ca a mai trecut un an din viata ta. Poate nu a fost cel mai bun sau mai fericit an, insa cu toate lacrimile, cu toate greutatile si cu toate lucrurile care au stat in calea fericirii tale l-ai depasit si ai iesit trimufatoare dintr-o alta etapa a vietii tale. A fost un an incarcat care ti-a adus cate un pic din toate, care te-a facut sa cunosti si sa traiesti emotii de care nu aveai pana acum habar ca exista.
Stiu ca in unele momente nu am fost intr-u totul acolo unde trebuia sa fiu pentru tine. Si fiecare minut din acele clipe il detest si-l alung din mintea si inima mea pentru ca ma face sa imi dau seama cat de usor ti l-as fi putut dedica tie si nu altcuiva. Nu exista pe nicaieri un manual al surorii peerfecte asa cum nu exista nici manual al prieteniei perfecte. Dar noi putem sa zambim mereu, chiar si cand o sa fim doua babe impartind acelasi zat pe fundul cestii de cafea si aceiasi barfa, si sa spunem ca desi au trecut 200 de ani noi inca mai suntem prietene. Mi-e greu sa ma imaginez in viitor mai putin dependenta de tine decat sunt acum . e o dependenta care mi-a intrat in sange si care ma face sa simt ca esti o parte din mine, o parte din inima mea, din constiinta mea, din fiecare rand pe care il astern pe foile ce se duc..
ca timpul si ca orele din vietile noastre se duc..
pline de cuvinte…
Nu pot sa spun ce simt atat de bine pe cat ghicesti de una singura de fiecare data tot ce se petrece in interiorul meu. Esti un sprijin si un adapost care ma primeste de fiecare data cu bratele deschise si lucrul asta ma face sa zambesc chiar si in cele mai oribile clipe
.. cat de norocoase suntem.. unii sunt condamnati pentru o viata intreaga la singuratate.. noi ne vom avea intotdeauna una pe cealalta: cu certuri cu suparari, cu rasete si cu contraziceri si tot ceea ce inseamna eu si tu.
As vrea sa am puterea sa sterg o parte din tristetea pe care o porti pe umeri si sa te fac sa simti cel putin jumatate din puterea interioara pe care ma faci tu sa o simt de fiecare data cand plang si sunt la pamant. Nicioadata nu am sa pot sa arat influenta pe care ai avut-o asupra mea de-a lungul anilor. M-ai motivat sa nu mai fiu ratusca cea urata, singuratica fara prieteni, ultima din clasa la invatatura. Nu mi-a convenit la inceput pentru ca nu imi dadeam seama cat de important este sa ai un model la care sa te raportezi, insa azi sunt constienta ca o importanta parte din mine cu tot ceea ce sunt si cu toate realizarile mele ti-o datorez numai si numai tie. Nu suntem noi surorile seven days degeaba. Nu suntem noi surorile mardare doar de dragul titulaturii.

Iti doresc si am sa lupt impreuna cu tine ca sa fii fericita pentru ca ne-am castigat dreptul asta si pentru ca il meritam mai mult decat oricine . si ca sa inchei intr-un mod amuzant am sa citez niste mari intelepti care intr-un cantec de oda urbana ziceau catre un mare caracter:


“Mi-ai fost sora si iubita, chiar bunica uneori
Plus un unchi si-o verisoara si inca trei surori"


Te iubesc!

1 comentarii:

Marusia spunea...

TE IUBESC si esti singurul lucru din lumea asta care ma face sa zambesc, sa ma adun si sa merg mai departe! Nu as putea sa mai adaug alte lucruri pentru ca le-ai spus pe toate..esti minunata si te ador in fiecare clipa my little sis'!!