zi monstru

Sambata am mancat o omleta foarte buna si cred ca trebuie sa mentionez asta... si sa-l flatez pe bucatar care'si asteapta laurii. Totusi trebuie sa recunosc ca limonada este ta piece de rezistance... Sometimes u'r just wonderful..

Azi am avut un inceput de saptamana monstruos, plin de alergaturi, emotii, strofocare intelectuala, strofocare fizica, strofocare de toate felurile, Über Über strofocare... Ma dor picioarele de mor, nu credeam ca am sa ajung sa ma plang ca o baba bolnava de artrita si alte boli reumatice da chiar simt ca la noapte o sa se evaporeze ca in povestile fantastice cele doua picioare ale mele de balerina (modestia asta..)

Uitasem ca pot face atat de multe lucruri intr-o singura zi si imi pierdusem de mai bine de un an speranta ca am sa gasesc rostul Google Maps vreodata da iata ca exista un Dumnezeu care ne lumineaza si ne arata ca toate exista cu un scop..sper sa recuperez maine si sa dorm ca o trantora pana la ora 12:00.. oh sweet taste of lazyness i feel thy taste on my dry upper lip..

In fine, coborand din satelitul Google Maps simt ca am nevoie de un ceai. Ceai nu cafea. Ceai fiert cu lamaie si indulcit cu miere. Ma doare regiunea interioara a coapselor da nu pot sa nu zambesc cand imi amintesc instructorul care mi-a sugerat pe cel mai inocent ton posibil : "Hai sa-ti lucram fesierii aia"..(did that sound kinky or what?..). Mi-am recapatat tonusul si linistea interioara de asta vara si lucrul asta ma incarca pozitiv. Am o gramada de lucruri de facut pana la sfarsitul lunii si incerc sa imi pastrez calmul si sa gandesc strategic. Toata lumea  in jurul meu se agita, parca mai tare decat mine. Pe tata il inteleg si mi-e drag sa-l vad asa surescitat da cateodata ma mai descarc pe el si lucrul asta ma face sa-mi doresc sa-mi dau un pumn in cap.. 

Eventual toate lucrurile o sa fie cum trebuie asa ca let's dance :
Timbaland - Carry Out with Justin Timberlake
Asculta mai multe audio Muzica

Thought of the week :Show me the moneeeeey [-o< [-o<

0 comentarii: