Ah leneo mi-ai mancat zilele

nu stiu cum se face de n-am niciun chef sa invat. Dupa ce ca mai am cateva examene, stau si ma lungesc mai cv ca pisica la bolul cu lapte. Nu am chef s ainvat, nu am chef sa stau tintita intr-un loc, nu am chef sa scot idei sa fac diagrame, tabele, chesti chestiiii:(:(:(:(:(... e un sentiment deprimant pentru numele lui Dumnezeu. Am intrat ieri sau alataieri pe blogul unei tipe care scrie fain de tot si cand ma uit eu acolo la older post hop poc dau peste o lista de peste 400 de carti pe care tipa le-ar fi citit.. si frate la cum se exprima nu ma mira deloc ca are asa un bagaj intelectual la bord. M-am simtit penibil. Cum pot eu sa compar suta mea de carti citite (sau poate chiar mai putin) cu ce avea tipa aia acolo?
Poate n-ar trebui sa ma preocupe atat de mult insa ma enerveaza la culme sentimentul asta de leneveala care pune stapanire pe mine. Nu ar trebui sa fie asa nu e normal sa fie asa... am nevoie de o viata persoanala and i mean really quick...
Stiu ca multe lucruri din viata asta si poate cele mai importante nu le aflii din carti , da nu e de neglijat nici impactul pe care il are o carte asupra vocabularului tai, asupra fluentei in comunicare si exprimare.. si eu cum sunt omul care vorbeste mult nu vreau sa ajung sa ma impotmolesc sau sa imi fac griji ca ideile mele nu mai sunt interesante. Traiesc prin cuvintele mele pentru ca numai ele asa cum sunt ma ajuta sa ma exprim cat de cat...concluzia e ca am sa ma intorc la toolkitul de anul trecut pentru sesiune si am s atrag cat pot de ambitia asta a mea subreda si am sa o scot cumva la lumina. Iar in viitorul apropiat, cu prima ocazie imi fac o lista cu toate cartile pe care am vrut sa le citesc si nu am avut ocazia si ma apuc sa vad ce e de capul lor. Asa ca's maniaca si ca am chef sa-mi mananc restul zilelor facand treburi intelectuale care in definitiv ma fac fericita.


succes si voua infidels.
va tzuck.

0 comentarii: