Urasc sa pun titluri la postari.

Mi s-a zis azi ca ar trebui sa ma cizelez. Am ramas oarecum socata desi stiam ca am momentele mele cand tind sa fiu oarecum salbatica. Nu inteleg de ce trebuie sa fim robotii aia care traiesc viata dupa reguli. Sunt de acord cu faptul ca sunt unele norme de bun simt care intr-adevar trebuie respectate din buna crestere dar de aici pana a eticheta oamenii mi se pare cale lunga.
Ma frustreaza cand vine un oarecare la mine care nu a facut nimic exemplar in viata lui de pana acum, si-mi arunca fraze gen:" Halal comportament demn de o fata" sau se uita asa la tine de sus pana jos.
Refuz sa fiu o intepata, refuz sa nu ma comport natural, refuz sa devin altceva decat ceea ce sunt. Da imi place sa mananc cu degetele, da rad zgomotos, da cand sunt in casa ma imbrac larg si nu am parul pieptanat si DA MA ENERVEAZA CA TREBUIE SA INGHIT IN SEC SI SA TAC DIN GURA CAND DE FAPT AR TREBUI SA VA TRIMIT DE UNDE ATI VENIT.
Dumnezeule ma intreb cateodata daca toti sunt asa experti in comportamente si in moduri de a fi, cum de altceva mai bun n-au putut cultiva in ei decat minunata vigilenta de a remarca inainte de propriile defecte, defectele celorlalti.
M-am obosit sa fac pe plac celor din jurul meu si sa incerc sa par o domnisoara de portelan gata sa-si apere cu orice pret unghiutele proaspat vopsite.
Pentru mine feminitatea nu inseamna ca la mesele cu prietenii sa stai ca o mimoza asteptand sa infloresti si sa razi cu jumatate de gura, sa refuzi sa mananci nu stiu ce la gratar pe motiv ca e prea gras, sau sa o faci pe fandosita doar de dragul gingasiei feminine. Gratia este atitudinea ta, modul in care reusesti sa fii cel mai bun in ceea ce faci, e farmecul tau, modul in care stii sa te faci placut , modul in care te reglezi pe tine ca fiinta in lume nu desupra ei.
De cand daca stai in casa si te uiti la filme pana ti se inrosesc ochii inseamna ca esti fitsos si ca nu mai bagi lumea in seama???... Oare a-ti rezerva timp pentru tine e asa un mare delict???
Ma "bucur" totusi sa vad ca e normal ca o fata care e plina de machiaj si care se adreseaza prietenei ei cu "FA" sa fie considerata feminina si plina de gratie pe cand o fata de rand, cu idealuri in viata si cu rezultate destul de remarcabile care prefera sa stea sambata in casa si sa citeasca in loc sa iasa sa se distreze, e considerata tocilara, plina de aere, mofturoasa!..It makes me sick!

In final refuz sa-mi cer scuze pentru ceea ce sunt si pentru faptul ca nu vreau sa schimb nimic in ceea ce ma priveste. Iar toti cei care au o problema cu modul meu de a fi ma pot pur si simplu evita. I promiss you all that u won't be missed.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Avand in vedere stilul tau, care denota o fire visatoare si romantica plina de tandrete si blandete a sentimentelor, inclin sa cred ca esti o persoana rafinata si extrem de serioasa. Rezultatele tale din sesiune nu fac decat sa imi intareasca aceasta parere. Mai mult decat atat, privindu-ti chipul in cele cateva poze pe care le-ai postat, ochii tai imi dezvaluie un suflet delicat si extrem de emotiv. Ei bine, o persoana cu asemenea calitati ca ale tale nu poate fi numita, sub nicio forma, necizelata. Ar fi o mare mitocanie.

Unknown spunea...

Eu tocmai m-am intors de la jogging. Asa se explica ora tarzie a postarii. :)

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

ah..si eu alergam pana sa inceapa vacanta;)). Ce sa zic in legatura cu ultima postare..cred ca nu putem fi doar apreciati. Mai trebuie sa existe si critici.
Noapte buna.