Emonica reloaded

ah nuuu... am plans iar ca o baba la Crazy and Beautiful, nu trebuie sa ma mai uit la el cand sunt in stari de astea emo ca imi aduc aminte de toate supararile;));)).
For those who still not kno'.. Crazy and Beautiful is one of my all time favourite movie.




Si dupa ce l-am revazut nu pot decat sa ma intreb semi-patetica asa cum sunt cu ochelarii pe jumatatea nasului si cu ochii mici mici si rosii...: In viata mea oare cine o sa faca un pic de ordine?

E doar o slabiciune de moment, o sa ma ridic pana dimineata pe picioare. Deocamdata vreau sa stau asa , sa ascult de vreo 10 ori melodiile din film, sa vad imaginile alea toate in minte. Poate am sa-mi fac o cafea si o sa mananc ceva dulce ca maine am cursuri de citit.
...
[o sa va dau si voua cateva melodii ca's darnica helloooooo..
Nopate buna mes infidels
pe bune ca je vous aime..]

0 comentarii: