Hello stranger..u've made my day better

So. Da azi a fost o zi faina , desi a trebuit sa ne prezentam chez l'Universite de la ora 10. M-am trezit frumusel la 8, m-am dus mi-am luat cartea ca de mult tineam sa o citesc si apoi am venit acasa. Dupa ce am schimbat vreo 2 tinute si eram hotarata sa-mi iau sacou, Dariuca m-a anuntat ca vine in sacouas asa ca n-am mai ezitat.
Cafea bineinteles si multa voie buna desi am intrat in sala aia de curs cu un sentiment ciudat care a trecut dupa cateva secunde.
Desi am plecat home singura si imi uitasem ipodul acasa, am mers asa fara sa ma mai gandesc la ale mele. Cand era drumul tot mai singuratic , trece pe langa mine un baiat de varsta noastra, se opreste(mi-am zis ca e obsedat de ala cu glume proaste asa ca nu l-am privit prea mult) si imi spune cu un tremur timid in voce:"-Esti cea mai frumoasa parte a zilei de azi" si a plecat rosit un pic in obraji. Nici nu prea stiam ce sa zic. Recunosc m-am simtit flatata, m-am simtit ciudat pentru ca nu-i puteam spune asa cum fac de obicei :"-Stiu", si oricum chestiile astea nu ma mai incalzesc de mult pentru ca sunt in definitiv pretexte ieftine de a agata.
Am plecat mai departe cu un zambet de copil care inca mai dainuie in coltul buzelor mele. Si desi nu am idee cine era baiatul respectiv, un lucru e clar: Mi-a facut ziua mai buna!..


[Little wonders of day by day life still happen]

0 comentarii: