O dupa amiaza perfecta..

Ziua de astazi a inceput numai bine. Trezita de la 8 in asteptarea telefonului lui Yoghi am lenevit in pat pana la vreo 12 cand m-am hotarat sa ma ridic si sa sar in dus, sa fiu ca scoasa din cutie pentru pranzul la bunica. M-am imbracat in hainele de duminica si mi-am pus sandalutsele luate de tata inca de anul trecut pe care nu le-am purtat pana acum si am plecat la masa.
Desi aveam parul ud ca nu apucasem sa-l usuc, pana pe Brailei s-a uscat. Cand am ajuns mamaia m-a intimpinat ca de obicei cu zambetul pe buze. I-am sarutat obrajii, l-am salutat pe tataia si ne-am asezat la masa.
Ador duminicile la bunici pentru ca ma simt rasfatata. Chiar daca tata are metodele lui sa ma binedispuna in restul saptamanii, vizita la bunici ma face sa ma simt oarecum relaxata. Dupa masa gustoasa pregatita de mamaia a urmat cafelutsa excelenta pe care am baut-o in timp ce i-am dezvaluit bunicii mele toate impresiile si trairile din saptamana asta. Am papat impreuna ciocolata, ne-am zis una alteia of-urile si am ras.
Am cea mai buna bunica din lume pentru ca ma intelege si pentru ca pot vorbi absolut orice cu ea, pentru ca vede in mine si in Marusia ceva maret si are incredere, pentru ca e un stalp de sprijin in fiecare moment, si pentru ca face cea mai buna cafea din tot Universul.
...