something sweet that brightened my day.

Super. Un film pe care multi il ocolesc din cauza ca pare plictisitor.
Ei bine, m-am uitat la "My blueberry nights" si parca am lasat un pic din furia pe care o aveam in suflet, sa-mi alunece prin pori, afara, impreuna cu raceala.
Mi-a placut foarte mult loialitatea lui, si modul in care a vazut cat de deosebita e. 2 povesti de dragoste din care una nefericita si povestea care se termina normal, in mod fericit.
La prima poveste mi-a placut momentul cand ea si-a dat seama ca lipsa lui efectiva si ireversibila o doare mai tare decat orice altceva pe lume. Iar la a doua mi-a placut delicatetea lui si modul in care a asteptat-o.
Stiu ca e doar un film. Stiu ca de multe ori nu se intampla totul chiar asa, o simt pe pielea mea in fiecare zi. Trebuie sa recunosc ca eram sceptica la inceput, credeam ca nu am nevoie de asta la modul in care ma simt, insa cred ca mi-a facut mai mult bine decat orice altceva, pentru ca m-a facut sa incep din nou sa cred ca undeva, acolo exista dragoste pentru toti. Acea dragoste neconditionata, constient impartasita, care nu e complicata si care trece dincolo de orice bariera.
O dragoste in care cuvintele exista pentru a fi spuse, respectul exista pentru a te tine lucid..iar sentimentele sunt..sincere.
..
Cam atat.
Sper sa va placa si voua la fel de mult.


2 comentarii:

Andrei T spunea...

Mai e unu'...The Curiosu Case and Andrei Tambois care stiu ca o sa iti placa

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

;)) astept mai intai trailerul. Ma hotarasc dupa:*