Der Beginnt

Noh pe bune ca sesiunea de vara e o corvoada.
E imposibil sa te concentrezi pe asa o vreme frumoasa. Nu am chef de absolut nimic. E teroare mare. In afara faptului ca toata ziua stau si tanjesc sa ies p'afara (desi ajung ca trista sa ma invart singura ca titirezul prin casa la sfarsit), nu pot sa dorm. Adorm pe la vreo 3 -4 si ma trezesc pe la 10. Transpir si detest apa care curge de pe mine ca de pe calul asudat~X(. Cum naiba sa stai si sa te pui sa inveti nu stiu. E foarte greu chit ca ai 10 pagini sau 1000000 de pagini e cred aceiasi bataie de cap.

M-am gandit eu asa in timp ce incercam sa trag de un curs la un toolkit pentru sesiunea de vara:

1. Cola rece. Multa Cola rece. It's a must.
2. 3 in 1 merge cu cola, ne tine awake si merge la pauze.
3. Un caiet si un creion pentru scheme si chestii ca sa notam pe parcurs sa tinem mai bine minte.
4. "Biletelele minunate"(de asta va povestesc eu altadata) ca sa mai punem cate o intrebare sa radem la fiecare curs finalizat.
5. Fara calculator! Sincer e o ispita destul de buna ca mereu tinzi sa intrii pe mess cu pretexte self-indulging gen...eee sa vad daca a intrat .. sa vad cine mai e..poate fac rost de cursul x... No internet! Cu cat merge netul mai prost cu atat suntem mai bine motivati.
6. Telefonul. Trebuie sa fie langa noi. Mai trimitem un sms , mai facem o pauza de barfe la 3 in 1, ne mai uitam la cateva poze , mai citim cate un mesaj care ne face sa zambim, mai dam un beep.
7. Lumina naturala pentru introvertiti( care invata dupa cate se spune cel mai bine dimineata, la amiaza si in timpul zilei) si liniste deplina pentru extravertiti( care retin usor noaptea).
8. Un lucru important e sa evitam excesele. Nu va fortati incercand sa invatati tot deodata. Nu va luati din timpul rezervat meselor ca sa invatati. Am citit undeva ca e foarte bine la fiecare ora de studiu sa se faca o mica pauza. Merita sa incercati.

Cam atat de la mine. Daca reusesc sa ma mobilizez si sa termin sesiunea cu 10 asa cum mi-am propus e clar ca toolkitul meu e util si merge aplicat. Acum am sa inchid compul desi sunt foarte tentata sa raman(got my own reasons). Spor la citit si bafta multa la examene.


V-am pupat.

0 comentarii: