Ma trezesc murmurand numele tau.
Tremur din toate incheieturile si simt cum toate dorurile asteapta sa-mi izbucneasca violent din piept, sa-l sparga si sa ajunga ratacite la picioarele tale.
Sa te simt aproape, sa te aud respirand sau macar sa te regasesc in altcineva pe strada. Dar dintr-atatea chipuri, niciunul nu seamana cu al tau. Te caut in ochii lor, in palmele lor, in buzele lor uscate de tutun, dar ei au alt parfum pe care pielea mea nu-l accepta.
Te vreau atat de mult incat trebuie sa stau departe de tine.Trebuie sa te las sa-ti dai seama ce-ti doresti cu adevarat. Trebuie sa inveti sa lupti si sa te eliberezi pe tine de tine, sa lasi libere toate sentimentele si sa incepi sa simti asa cum te-ai ferit pana acum sa o faci.
Si chiar daca e un razboi impotriva firii mele , am sa stau in picioare pana la sfarsit, pana cand ne vom fi ars din temelii tot, pana vom fi decis daca vom construi ceva nou, mai solid, mai rezistent, impreuna, sau separat.
Mi-e teama. Mi-e intr-adevar teama ca unul din noi nu va fi suficient de puternic sa se tina in lupta. Unul din noi poate va renunta, va lasa armele jos si va pleca resemnat catre un inceput distinct de tot ce am cunoscut. Nu am sa cedez chit ca voi ramane singura intr-o lupta neintemeiata.

Inca ma mai trezesc murmurand numele tau, dorind sa te mai am in bratele mele macar o data.


.....

Lisa Miskovsky - Still Alive
Vezi mai multe video din Muzica


Vorbeam mult si nimeni nu ma intelegea. Vorbeam in dodii uneori amestecand cuvintele, cautandu-le corespondente in alte limbi. Parul imi cadea neglijent in ochi si radeam zbuciumat asa cum soarele se chinuie sa iasa din nori dupa furtuna. Vorbeam mult si inca mai aveam atat de multe de zis. Ramaneam fara aer si radeam. Radiam pe langa mine energie si miros de boabe de cafea proaspat macinate. Vorbeam ca niciodata fara sa ma gandesc ca cineva, tinand pasul cu mine va putea sa descifreze din toate acele cuvinte insasi mesajul pe care involuntar il transmiteam.
La un moment dat am tacut si am simtit cum Universul in jurul meu se misca cu repeziciune. Toti cei ce pana acum erau inghetati si inerti langa mine se miscau cu o viteza extraordinara, si ma chinuiam sa tin pasul cu ei. N-am incetat sa zambesc. In multimea aia in continua miscare erai si tu. Si am tipat sa te opresti, dar in zarva aia nu m-ai auzit.
Am alergat dupa tine nebuneste sperand ca te vei opri, dar tu inca mergeai pe drumul tau. Cuvintele mele, gandurile mele frenetice, gesturile mele nu puteau distruge spatiul dintre noi, nu puteau ajunge pana la tine.
Am tras aer puternic in piept, am numarat pana la 3, mi-am incuiat gandurile si cuvintele si am inceput din nou sa alerg. Erai cat mai aproape iar cand te-am gasit te-am apucat de mana si m-am oprit in fata ta.
Vorbisem mult, prea mult si prea zgomotos incat dintr-atatia nu am putut sa te aud cum la randul tau ma strigai. Cand am ajuns in dreptul tau te-am sarutat. Te-ai oprit si m-ai privit ca si cum m-ai fi intampinat dupa o prea lunga si dureroasa despartire.
De atunci nu mai vorbesc atat de mult. Las cuvintele sa treaca pe langa mine , ma chinui sa opresc, las energia lor sa se consume intr-un sarut si nu intr-un sunet.
Si parca acum inteleg mai bine lumea, te inteleg mai bine ...
....

[P.S: un mix foarte bun al melodiei ii apartin celor de la Junkie XI..enjoy:*]

0 comentarii: