8->

Am sa te caut
Am sa te caut mereu…
Si cand am sa te gasesc am sa-mi pierd viata intreaga
Descoperindu-te..

Esti o piatra in temelia mea
De neclintit
Printre atatea alte pietre nu te stiu
Dar fara tine m-as prabusi..
Esti o voce in mintea mea
Care ma consoleaza si imi spune ca n-am ajuns la capat de drum
O voce calda
Care ma aduce acasa de fiecare data
Cand ratacesc pe drumuri straine de mine…

Iar eu te caut in mine
Te caut pe drum
Te caut pe chipuri de om
Te caut in nori
Te caut si nu te gasesc
Sa iti pot da viata

Povara ta ma ingreuneaza
Ma arde
Ma distruge pe dinauntru de dor
Ma face sa-ti simt lipsa
Sa te simt ca un gol
Pe care nu-l pot umple cu nimic
Altceva decat cu umbra ta…

Am sa te caut
Si cu un glas cald te voi primi in bratele mele
Care te-au asteptat dinainte de a se deschide pentru prima oara..
Am sa te caut pana in ultima clipa
Pentru ca tu imi dai viata
Tu ma creezi mereu
Imi dai forma unei bucati de lut
Care se modeleaza dupa tine…
Am sa te caut continuu…
Si cand am sa te gasesc am sa-mi pierd viata intreaga
Descoperindu-te..

2 comentarii:

Unknown spunea...

Citindu-ti versurile, devin din ce in ce mai sigur ca esti indragostita iremediabil. Hmm, trebuie sa fie un baiat exceptional de a reusit sa starneasca o asemenea patima.
Oricum, talentul tau este incontestabil si uneori citindu-te ma infior.

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

ah. Ma bucur ca citesti si ca-ti place... nu stiu daca intr-adevar sunt indragostita iremediabil sau e pur si simplu starea aia de asteptare a iubirii care ma face sa scriu ce scriu. Uneori realitatea e dezamagitoare si tocmai contrastul asta face ca frumusetea mesajului sa fie mai intensa.