Make it stop..

Maine e ultimul. Pana acum toate au fost cu 10..sper sa nu se rupa"lantul de iubire" cum zice dragul Ciotoi;));)).
Sper sa plec pe 14. ..Cat am vrut sa plec la mare. Numai cand ma gandesc ma apuca toti nervii. Zilele astea nu au fost chiar cele mai bune. Am vegetat si pe ultima 100 de metrii am invatat ce mi-a mai ramas de invatat. Da sa nu credeti ca sunt chiar abandonata de lume. Partea cea mai frumoasa a fiecarei zii care a trecut de mult timp pana azi a fost "momentul de table". Invat sa joc table de la cineva cinstit care ma initiaza in arta tablelor online..asta dupa ce l-am depasit la pool..:">:"> desi si acolo ma mai bate din cand in cand. Pe langa marti-ul devenit ceva obisnuit ma mai face sa zambesc si sa imi iau gandul de la lucrurile care ma frustreaza si ma intristeaza.
Tot el mi-a zis sa am rabdare, si vreau sa il ascult desi mi-e teama ca o sa am rabdare da tot am sa ma impiedic la sfarsit de drum. Nu stiu daca e vina mea, daca sunt prea complicata sau prea aiurita, dar am nevoie de cineva sa ma imbarbateze si sa ma faca sa ma ridic pe picioarele mele.
O despartire nu este o drama. Sentimentul ca te-ai inselat si ca ai fost dezamagit pentru a 100-a oara este... Cu toate astea exista si lucrurile bune pe care inainte le-am ocolit, desi erau chiar in fata noastra. De lucrurile astea ne agatam acum, si tot ele ne ajuta sa mergem mai departe. Singuri nu am putea sa ne refacem niciodata.
Nu vreau sa cred ca unii oameni sunt facuti sa fie singuri. Pentru fiecare exista o pereche, pentru fiecare exista acel cineva care sa te trezeasca noaptea cu un mesaj zicand ca nu poate sa doarma. Cineva pentru care tu esti primul gand dis de dimineata.. Tie iti da primul beep ca sa se asigure ca stii ca se gandeste la tine.

Telefonul meu e mut de prea mult timp. Buzele deja mi s-au uscat, iar sentimentul ala de stomac gol nu e decat o amintire care ma mai strabate din cand in cand de fiecare data cand imi imaginez cate ceva.

Cam atat mes infidels..ma retrag in glorie.. maine am un 10 de impuscat;));)). Pentru onoarea mea, pentru o sesiune incheiata cu 10, pentru o viata noua, si pentru tine ca ai asteptat postarea:*.

Noapte buna!

0 comentarii: