Gata sesiunea...mergem la mareeee!!!!!

S-a terminat. Oficial am incheiat-o. Notele sunt numai de 10 , asa cum mi-am propus, ramane doar sa astept rezultatul ultimului examen care sper sa nu imi strice planurile.
Vestea buna este alta: cererea pentru tabara studenteasca a fost acceptata deci este oficial... de pe 14 iulie pe 21 iulie ma gasiti in Costinesti simtindu-ma cat pot eu de bine.
Ma simt eliberata, ma simt noua, ca o carte care abia a iesit de sub tipar. Ma simt multumita de mine si de faptul ca eforturile incep sa-mi fie rasplatite.
Sunt optimista ca am avut curaj sa-mi indeplinesc una din fantezii:))[nu va ganditi la prostii:>:>] si ca am recapatat o parte din vlaga aia pierduta.

Vara asta vreau sa-mi pierd mintile, sa traiesc fiecare rand pe care mi l-am imaginat si pe care vi l-am impartasit de'a lungul postarilor mele. Renunt oficial la ratiune si ma las coplesita de emotii, sentimente si vise care POT DEVENI REALITATE.
O sa ma bucur si de practica desi am auzit ca ne asteapta adevarate provocari;)) {fetele mele stiu despre ce vorbesc} si am sa numar zilele pana pe 14.
Veveritselor mele (Daria, Violeta, Carmen, Flori si Tuluceanca aka Gogosel) vreau sa le multumesc ca au facut primul an de facultate sa zboare in cel mai frumos mod, ca mi-au aratat ca prieteniile adevarate exista. Pentru fiecare emotie impartasita, pentru fiecare gluma, ironie, zambet si lacrima le multumesc. Va iubesc pe bune si nu ma vad fara voi nici in anul 2, nici in anul 3, si nici in anii care o sa treaca muuuuuult timp dupa facultate. Cred ca e cum zicea Dariuca azi, mai in gluma mai in serios...True friends foreeeeeeeeeveeeeeer!!!!!....

Iti multumesc si tie pentru ca m-ai asteptat in prima sesiune cu covrigi in fata blocului si m-ai dus la cafea de fiecare data cand imi cadeau ochii'n gura. Sunt mandra de tine si ma bucur ca o sa fim colegi si in anul 2;)) . Indiferent de ce o sa ne aduca vara, vreau sa stii ca esti in gandurile mele. Cred ca nu o sa ne mai vedem deloc pana in toamna si stiu ca o sa-mi fie dor, insa cu asta trebuie sa ma descurc. Nu mai are niciun rost sa scriu acum lucrurile care ar fi trebuit spuse atunci cat poate inca mai contau si pentru tine. Ai sa citesti si ai sa intelegi ca de data asta nu mai e vorba despre mine, ci numai si numai despre tine, asa cum a fost aproape in fiecare postare.



[:*]

4 comentarii:

Unknown spunea...

Felicitari pentru sesiunea impecabila pe care tocmai ai terminat-o. Domnisoara, va invidiez pentru tabara de la Costinesti. Eu, de exemplu, nu cred ca voi ajunge anul acesta la mare.

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

:"> ah va multumesc;)).Nici eu nu speram ca o sa vad marea anul asta. Sper sa imi depaseasca orice imaginatie clipele care or sa vina.
Am sa impachetez in orice caz toate emotiile alea si am sa le aduc cu mine acasa pentru a le impartasi. Stiu ca nu se compara 10 randuri cu situatia reala insa sper sa compenseze faptul ca tu nu ai sa apuci sa te duci anul acesta la mare.

Unknown spunea...

Cum este vremea in Galati? In Bucuresti se pregateste o furtuna....Sunt niste fulgere teribile.

Cand eram mica ..mancam nisip spunea...

ah;))la noi e foarte cald..cica a fost la amiaza o mica ploaie torentiala..dar am pierdut-o..pe vremea cand la mine acasa ploua eu eram prin babadag murind de cald;))