sigh




Sunt reci ca noaptea,
Reci ca inima, 
Reci ca zambetul meu, 
Gandurile
Ce imi alearga prin minte 
Si care ma preseaza atat de mult 
Dar nimeni nu stie 
Nici macar tu. 

*

Timpul mi se-nchide in fata 
Ma lasa intarziata, 
Goala ca o umbra,
Si nimeni nu stie 
Si nimeni nu simte, 
Cat de trista sunt pe dinauntru, 
Nici macar tu.

*

Am cautat si am strigat
Catre cineva sa ma vada
Dar strazile erau goale,
Trecatorii cu destinele lor
Se petreceau timid,
Si nimanui nu parea sa-i pese,
Si toti alergau grabiti,
Caci nimeni nu s-a oprit din drum
Nici macar tu.

*

Am crezut ca am sa pot trece
Peste toate portile inchise
Si ca voi putea manui cu dibacie inima
Dar nimeni nu mi-a aratat cum
Nici macar tu.

*

Singura, ma inchid in clipe 
Ce nu vor sa mai treaca…
Clipe care mi-amintesc cum sa simt, 
Dar nimeni nu ma vede cum ma lupt 
Nici macar tu.

0 comentarii: