sa te trezesti langa mine

Greoi, imi las trupul sa se ridice

Ca aburul din pamant la primavara

De sub imbratisarea ta usoara

Care ma-nlantuie si ma robeste.

Nu vreau sa te trezesti.

Am nevoie sa te simt aici,

Sa te aud respirand,

Sa te privesc vibrand,

Cu fiecare miscare a pieptului tau.

Camasa ta cea alba si rece

O trag peste trupul meu gol,

Care absoarbe, putin cate putin,

Intreg parfumul tau.

Cu pasi marunti alergi spre inima mea

Tacut si inocent

Ca un puritan sensibil.

Bati timid la porti pe care le-am inchis

Cu lacate.

Te las sa intrii cu primele raze de soare,

Care ma scalda pe dinauntru

Dintr-un centimentru intr-altul

Al firii mele vii.

Te las sa intrii fara sa ezit,

Si fara sa te intreb : "cine esti?".

Te las sa ma invadezi cu fiecare litera

Ce-mi paraseste gura si-ti ureaza,

Calm, cu glas de copil :  "Bine ai venit!.."..

Te simt in fiecare vena,

Alergand salbatic spre inima.

Imi inchid ochii si respir

Pentru ca vreau sa te aud mai bine.

Niciun cuvant pe care l-ai putea spune

Nu m-ar face sa te iubesc mai mult

Decat te iubesc cand te vad intins,

Vulnerabil si firav,

Pierdut sub cearceafurile mele.

Dezbrac incet camasa 

Si ma asez langa tine.

Vreau sa fii primul lucru pe care il vezi

Cand iti deschizi ochii...

Ca intr-o unitate indivizibila

Ne reintregim

Sub aceiasi prea mult asteptata-mbratisare.

Imi saruti umarul arcuit,

Imi mangai pielea care inca miroase a tine

Si a boabe de cafea.

Iar eu nu simt timpul care trece

Amenintat de bataile de ceas de pe noptiera.

E un miracol marunt

Exprimat in cantitati de temperatura

Spatiul dintre noi.

Cand nu esti mi-e frig,

Atat de frig incat ma strang in fascicule de dor

Care imi ocupa tot spatiul,  

Si ma face sa mi- te imaginez

Sub alte grade,

Aproape,

Atat de aproape,

Aproape de mine..

0 comentarii: