Love therapy

Aseaza-te te rog un minut

Langa inima mea.

Confortabil, ne vom spune

Cele mai politicoase cuvinte...

...

Am sa ma pierd printre momente

Care o sa-mi aminteasca

De clipele in care te stiam al meu.

Pentru un minut  am sa ma prefac

Ca nu m-ai ranit.

Stii ca am sa te ascult ca intotdeauna

In timp ce-mi povestesti de ale tale.

Dar daca ai sa ma intrebi apoi ce simt

Te rog sa ma asculti pana la sfarsit.

Poate ca o sa te doara

Cuvintele pe care am sa le las sa se piarda

In spatiul vag

Care ne acopera si ne desparte.

Am sa-ti spun ca m-am inselat

Si c-am gresit

Cand am crezut ca esti altfel,

Am sa-ti spun ca regret 

Ca simt c-am daruit poate prea mult

Si prea deodata,

Sentimente pe care tu nu le-ai dorit.

Am sa-ti spun calm,

In timp ce-mi sorb cafeaua calda,

Ca esti las,

Si indecis,

Si crud, prea crud,

Pentru mine.

In scurtul minut de orgoliu lezat

Ai sa ma urasti,

Ai sa spui ca nu-i adevarat

Dar ai sa taci ca un copil

In timp ce continui sa te cert.

Am sa-ti spun cat de mult am asteptat

Sa imi arati  ca te doare lipsa mea

Si ca ravnesti sa ma ai

Aproape de tine, asa cum eram

La inceput.

Am sa am grija sa-ti amintesc

Zilele cand ma lasai sa ma lupt cu mine

Desi stiai de fiecare data

Ca am sa pierd.

Am sa-ti insir rand pe rand

Fiecare ora in care nu te-am simtit

Langa mine,

Si poate asta o sa reuseasca 

Sa ma faca sa plang.

Ai sa vrei atunci poate,

Sa ma iei in brate,

Si sa-mi spui sa nu mai plang,

Dar ai sa ramai la fel de rece

In fata mea,

La fel de mut si incurabil

De singuratate.

.....

Aseaza-te te rog un minut

Langa inima mea.

Confortabil, ne vom spune

Cele mai politicoase cuvinte...

Te voi privi in ochi

Din spatele unei masti de putere

Care nu o sa-mi permita

Sa tip,

Sa te lovesc,

Sa te urasc,

Pentru tot ce faci din mine.

La sfarsit ne vom saruta poate pe obraz

Spunandu-ne la revedere ca doi straini

Care s-au vazut, dar nu s-au cunoscut niciodata

Pe deplin.

O sa plecam fiecare 

Pe drumuri separate,

Sperand ca inca mai simtim ceva

Dar niciunul nu o sa aiba curajul sa se intoarca,

Sa alerge ,

Sa cada in genunchi si sa spuna

Am sa te mai iubesc poate,

Am sa mai sper poate,

Am sa te mai inteleg poate,

Am sa te mai astept poate,

Inca un minut..

Inca o ora..

Inca o zi...

Macar inca o luna...

1 comentarii:

Andrei T spunea...

Romanul va fi in stil mixt, proza - versuri? :D