how i've been

n-ati mai auzit nimic de mine in ultimele zile :-S. si cum n-am cum sa scriu condica sa apara acolo prezent, mi-am zis sa ma revansez.

Motivul absentei mele este unul bipolar. pe de o parte am avut parte de niste clipe frumoase alaturi de familia mea ;;), iar pe de alta parte m-am simtit destul de rau, inca ma mai recuperez. Sa incep cu clipele frumoase?.. da am sa incep cu ele. Ei bine saptamana asta a fo faina pentru ca a venit verisoara mea Cosmina din buzau acasa la noi unde a si innoptat 2 zile. M-am bucurat enorm sa o vad si sa imi amintesc de zilele cand mergeam impreuna la discoteca. Tot de vara mea leg si primul meu sarut pentru ca daca nu era ea, probabil nu il cunostam pe Dragos si poate primul sarut nu ar fi fost atat de magic:. A fost placut sa-l vad pe tata cum se bucura auzind cate ceva despre "acasa" ,l-am revazut pe Stefanita care imi este foarte drag, si m-am mai uitat la poze cu nepotica mea Marina.


[nu-i asa ca e adorabila?:xO:)]
In ceea ce priveste partea mai rea a weekendului, ei bine parca nu merita sa o mentionez din moment ce mi-am revenit.Ba mai mult l-am batut si pe SAN la table   ceea ce m-a facut sa privesc totul dintr-o alta perpectiva. 
Poate inceputul asta de saptamana nu o sa fie totusi atat de rau.>.

0 comentarii: