blank

Generic si impur

Se rasfrange cu viteza amagitoare

Visul nebunesc al unei alte vieti

Pe care am trait-o pana la ultima nuanta.

Peste obrazul meu,

Peste pleoapa mea plina de imaginea ta,

In mainile mele,

Revin si curg cu pasiune

Imagini pe care nu le cunosc

Dar fata de care nu ma simt straina.

Ma izbesti de pamant ca pe o piatra

De care te impiedici uneori

Si pe care o lovesti cu piciorul.

Confuza si instabila

Ma adun din toate radacinile

Ma scutur de noi si merg mai departe

Fara sa-mi amintesc ca ma doare

Fiecare gand,

Fiecare rasuflare.

1 comentarii:

Unknown spunea...

Ich wird egoistisch sein.
Ich wird dir vergessen.
Auf die einzige Art, die wir kennen.
Verzeihen Sie mir bitte.

Allerdings, wirst du in meinem Herzen als meinem Traum Madchen bleiben.
Ich liebe dich..