Miscarea de rezistenta.

Am citit pe totul e subiectiv  un lucru care mi-a atras atentia in mod deosebit pentru ca e o manifestare a unui crez pe care multi il purtam in inima si in mintea noastra. In acest sens, m-am hotarat si eu sa ader la aceasta "Miscare de rezistenta" si sa va rog pe voi, toti cei care ma cititi, sa aruncati o privire aici : Miscarea de rezistenta si sa va inscrieti in program daca sunteti de acord cu tot ce se explica acolo.
Eu cred ca e timpul sa luam atitudine si sa contribuim cu tot ce putem la transformarea Romaniei intr-un loc mai decent, mai bun.

"...Aşa arată locul în care m-am născut
Aici iubirea-i kitsch de nerecunoscut
La câtă miere e toţi stupii sunt amari
E ţara foarte mică cu oameni foarte mari

Nimic mai mult
Decenţă
Asta-i
Mişcarea de rezistenţă.."



Noapte buna infidels.

0 comentarii: