Frate'i naspa fara apa.

Ziua de azi a semanat in mod tragic cu o fabula din care invataturile au fost pe cat de simple pe atat de valoroase:

1. Cola zero=zero. Zero gust, Zero efect, Zero Cola pe care o iubesc, Zero sanse sa o mai cumpar vreodata.

2. Fara apa e teroare. Am aflat de ieri ca o sa ne opreasca apa pentru 20 de ore. De la 12 de cand s-a oprit si pana in prezent , plang si plang. Este imposibil sa speli vase cu apa din bidon, sa te speli cu apa din bidon, sa "tragi apa" cu apa din cada. Cred ca sunt o rasfatata ca m-am obisnuit cu apa curenta, acum inteleg de ce o apreciaza foarte mult cei care nu se bucura de ea 24/24. Cred ca am sa fiu mai prudenta de acum cu apa .. Norocul meu mare ca am oprit de ieri niste rezerve. Am descoperit inca o fobie, am fiert apa din bidoane de 2 ori inainte sa o racesc si sa o beau si mi-am dat seama ca ma spal prea des pe maini.

3. E trist sa ai scoala vineri pana la 6. Te intorci acasa rupt de oboseala, nervos. Singurul lucru de care aveam chef era sa stau langa cineva care sa ma tina in brate, eventual sa adoarma langa mine.. da din cele din urma am adormit si m-am trezit tarziu, realizand ca am mai pierdut inca o zi degeaba.

4. Nu trebuie sa ne fie teama de viitor pentru ca el oricum o sa se intample. Iar tot ce a fost si ne-a afectat odata, daca ne-a rani, nu merita amintit. Trebuie izolat intr-un colt obscur al propriei noastre fiinte si lasat sa-si piarda, cu timpul, din intensitate.Cum stateam azi cu fetele si vorbeam despre tot ce e mai rau in viata noastra, mi-am dat seama ca nu imi mai este atat de multa teama de ce urmeaza sa fie, atat timp cate ele o sa fie langa mine, gata sa ma asculte si sa ma inveseleasca. Orice tristete devine colosala numai atunci cand esti singur. In rest nimeni si nimic nu ne poate atinge. [Multumesc veveritselor].

5. Cel mai bun aperitiv la o cafea este fie un biscuite de ala bun cu cereale si bucati de ciocolata, fie o banana.

6. O pereche de tocuri si un par intins nu te fac sa te simti mai speciala. Poti sa fii cea mai aranjata de pe lume, daca in sufletul tau nu e liniste si ordine, tot ai sa arati ca un rahat. In schimb, poti sa ai tenesi si colanti si sa fii cea mai frumoasa. Frumusetea vine numai si numai din interior.

Cam astea au fost concluziile pe saptamana asta. Inca ma mai confrunt cu o gramada de intrebari la care nu vreau sa-mi raspund singura, da le las acolo..

Noapte buna infidels.

:*

1 comentarii:

Unknown spunea...

Comentarii ;)) :

1.Ai cumparat coca cola zero??? in oras se da gratis la doza ;)) oricum, sunt de acord.

2.Da, e nasol fara apa;)). bei apa de la robinet?...i don't, imi place viata mea :D.

3.Aham, de-asta nu ai mai intrat pe mess...lazy :P.

4.True.

5.No comment ;)).

6.La prima parte, nu pot comenta, desi, daca ar fi dupa subconstientul tau...:D . La cea de-a doua...nu ai dreptate. glumesc.

Ask me ;).

Neata domnisoara Pestrea Cristina Elena, a.k.a. CZA

:*