[You say that love don't come easily to you..what makes you think i ain't afraid?]

*

Nu te misca.

Vreau sa-mi amintesc de tine asa cum esti acum.

Cu parul valvoi, cu ochii rataciti, intrebandu-te

"Oare ea la ce se gandeste ?"

Las sa se descopere un fragment de zambet

In coltul de jos al buzei

Pe care ai intalnit-o acum un minut

Dar pe care o privesti curios

Asa cum un copil urmareste un strain

Care tocmai i-a daruit

O bomboana.

Te aud gandind si as vrea sa-ti spun 

Ca ma gandesc la tine

La mine, la noi.

In schimb zambesc si-mi las capul sa cada

Peste mana ta care ar vrea sa-mi cuprinda

Cu o singura strangere

Intreaga lume.

Cand soarele intra in nori

Incepi sa-mi spui ca poate

Ar trebui sa rupem dintre noi tacerea,

Ca poate ar trebui sa invatam alte limbi

Capabile sa ne exprime

Toate acele sentimente puternice

Pe care saracul nostru limbaj

Nu le poate exprima in cuvinte.

As fi vrut sa-mi amintesc de tine tacut

Ascultator si curios ca un copil

Care-mi urmareste cu privirea buza de jos

Si care din cand in cand se abtine

Sa nu vorbeasca.

Nu am lasat nimic sa treaca peste noi

Nici o silaba, nici un minut.

Te-am lasat sa vorbesti

Iar acum in lipsa de cuvinte spuse

Incerc sa-mi amintesc

Din nou si din nou

Cine esti..

[E o melodie de care de cateva zile nu ma pot desparti. Se numeste "speak your heart". Cred ca lumea ar fi un lucru mai bun daca am incerca sa fim mai sinceri si mai deschisi unii fata de ceilalti. Desi nu sunt experta la capitolul exprimare,paradoxal din cate se vede, incerc sa ma corectez in singurul mod pe care il cunosc..

Un lucru e cert: mi-e dor de spontan, mi-e dor de siguranta, mi-e dor de sentimentul de doi. Nu pot decat sa astept si sa las timpul sa treaca firesc.]

0 comentarii: