de ce am plans eu aseara..

Stiu ca o sa ma injurati  ca am postat ce e mai frumos din film si ca va stric toata tensiunea.. insa nu m-am putut abtine. Pentru cei ce nu stiu despre ce e vorba, scena de mai sus e dintr-un film superb numit Wicker park, care dupa parerea mea intrece si titanic, si if only si alte filme de astea siropoase care ne plac noua , fetelor.

In afara faptului ca scenariul mi se pare genial, modul in care toate intamplarile, toate evenimentele se afla intr-o relatie de cauza si efect descrisa logic, nu stiu parca intreg filmul sugereaza ideea ca lumea este mica si ca oamenii care se iubesc intr-adevar, sufletele pereche, nu se pierd niciodata unul de celalalt, ba mai mult, comunica ele intr-un asa fel incat oricat de departate ar fi e imposibil sa nu se gaseasca. Un alt punct forte al filmului este Josh Hartnett[ stiu fetelor ca'l recunoasteti... e figura aia dragalasa si adorabila din Pearl Harbour ,Lucky number slevin ,The Virgin Suicides  ,40 Days and 40 Nights,Lost in Translation .. S.A.M.D.] care joaca superb..fermecator:X.

Nu va mai zic alte detalii pentru ca e evident ca filmul merita vizionat, pe mine una m-a impresionat.

:* Infidels si enjoy

0 comentarii: