if you see this boy can u tell him where i am?...


The Script - The Man Who Can't Be Moved

 Inca o melodie care ma face sa visez. Intotdeauna m-am gandit ca cel care ma va iubi cu adevarat, ma va astepta pe scarile din fata blocului de fiecare data cand ne-am certat.. da m-am certat de atatea ori si nimeni nu a reusit sa ma surprinda, nimeni nu m-a asteptat pe neasteptate;));)) stingher si nesigur  pe acele scari.

Poate ca povestile de dragoste cu care ne imbatam sunt doar povesti care umplu scenariile de film. Sunt constienta ca nu exista iubiri perfecte insa nu ma pot oprii din day-dreaming. poate e din cauza caracterului meu, sau a sensibilitatii care se arata numai in momentele de o aparenta singuratate incurabila.

Astazi am avut chef sa fac o lista cu lucrurile pe care ador sa le fac si dorinte ciudate pe care le am, si arata cam asa:

*

Imi place sa dansez si sa cant prin casa cand sunt singura si-mi permit sa fiu imbracata sumar.

*

Imi place sa ma uit la filme cu o cana de 3 in 1 si cu ceva dulce.

*

Imi place sa ies macar 5 minute pe balcon inainte de culcare.

*

Imi plac tricourile largi, foarte largi, tricouri care au apartinut altcuiva inainte.

*

Imi place sa las pe repeat melodiile de care nu ma pot satura. Uneori pot asculta o melodie de 100  ori pe zi si tot nu e de ajuns.

*

Imi place sa ma trezesc dimineata si sa gasesc macar un mesaj in telefon primit peste noapte.

*

Imi place sa desenez sau sa scriu in balcon la lumina lampii cu pestisori.

*

Imi place sa visez cu ochii deschisi si sa retraiesc toate momentele frumoase din viata mea de pana acum.

*

Imi place sa pierd nopti intregi cu marusia, cu daria sau cu fetele vorbind sau uitandu-ne la filme.

*

Dupa baie imi place sa stau doar in prosop si sa-mi pieptan parul cel putin jumatate de ora si apoi sa-l las ud peste umeri.

*

As vrea ca de la robinet sa curga coca-cola.

*

As vrea ca macar o data pe saptamana cineva sa ma astepte cu micul dejun facut sau macar cu un 3 in 1 fierbinte.

*

As vrea sa ma trezesc in fiecare dimineata in bratele tale si sa stau semi-trezita privindu-te pentru ca apoi cand te-ai trezit sa inchid ochii si tu sa ma saruti crezand ca dorm.

*

Imi place cand ma gadili si cand radem ca doi copii.

*

Imi place sa aud "te iubesc".

*

As vrea sa ma urc intr-un tren si sa ne intalnim undeva la mijlocul drumului.

*

As vrea sa imi petrec o noapte intreaga pe un camp numarand stele...

*

..to be continued...

*

[Auditie placuta si noapte buna mes infidels.]

:* 

0 comentarii: