Raceala, vise, confuzii

In ultimele 4 zile am avut ocazia sa retraiesc multe din sentimentele si emotiile pe care,in ultima vreme, le pierdusem. Am cunoscut foarte multe persoane si am avut de facut unele decizii care stiu ca au ranit cel putin o persoana din jurul meu, dar care de altfel trebuiau luate pentru a incheia capitole vechi care apasau greu pe umerii nostrii indecisi si muti.

Am cunoscut multe persoane, am dansat pe rupte la petreceri nocturne, am incercat sa ma imbat si nu am putut, m-am ales cu o memorie plina de amintiri si cu o raceala monstruoasa care aseara nu m-a lasat sa dorm.

Au fost clipe frumoase care au semnificat practic pentru mine sfarsitul verii. De fiecare data la mare ma simt libera. Anul asta am avut 11 zile de libertate care m-au incarcat cu energie si ganduri bune.

Acum, astept sa inceapa scoala mai mult ca niciodata pentru ca simt ca pierd timp in zadar. Intre timp ma dreg cu miere pentru gat si cafea calda pentru suflet, si numar minutele disecandu-le in secunde pentru a ma tine ocupata. 

0 comentarii: