ceva

Hai sa ne inchidem unul pe altul.

Vom lasa orele sa cada peste noi

In minute de insemnatate distincta

Care ne vor revela imagini

Descifrabile numai in 2.

Iti voi sopti in ureche secrete

Pe care iti doresti de mult sa le auzi

Si pe care poate le-ai intuit,

Dar le-ai refuzat

De teama sa nu le dezlegi

Misterul.

De pe buzele mele pana pe buzele tale

Vom desena distante marunte

Pe care le putem parcurge in minute

Sau poate chiar in secunde

Estimate in unitati de dorinta si dor

Unitati cultivate cu grija

Inca din momentul in care ne-am gasit,

Din primul moment in care

Ne-am regasit.

Imi vei spune ca pana acum ai ratacit

Fara sens si fara busole

Dar ca acum in sfarsit

Simti ca ai ajuns la o destinatie.

Impreuna vom ajunge la consensul

Ca viata n-a avut pana acum scop

Vom rade cu aceiasi pasiune nemasurata

Vom ignora lumea toata

Care ne crede nebuni si bolnavi de idealism.

Cu mana mea in mana ta vom face legaminte

Pe care stiu ca le vom incalca ,

dar in care vom crede orbeste

Pana la inevitabilul sfarsit.

0 comentarii: