La multi ani daddy!!!!

Astazi este o zi foarte speciala pentru mine. Astazi implineste taticul meu 56 de ani. 

Nu ar avea rost sa spun cat de mult inseamna tatal meu pentru mine si cat apreciez modul in care a renuntat la atatea pentru noi pentru ca multi ar spune ca renuntarea de sine face parte din rolul de parinte. 

Nu am toate cuvintele si nu cred ca as putea vreodata sa exprim modul in care mi-a influentat pana acum viata, si orice ar fi tata tot va ramane modelul meu in viata. Il iubesc pentru ca are grija de mine, pentru ca ma intelege, pentru ca munceste pentru mine si are incredere in tot ceea ce sunt, pentru ca este amuzant, pentru ca-mi cunoaste gusturile, pentru ca-mi face surprize, pentru ca m-a invatat aproape tot ce stiu, pentru ca inca de mica ma lua peste tot, pentru ca imi este si tata si mama, si critic si fan, pentru tot..TATA..LA MULTI ANI!!!

1 comentarii:

Andrei T spunea...

Sa traisca nea Costicaaaaa! Fara numar pentru clanul Pestrezza!