Da! Pentru ca este despre mine!



Placebo - In The Cold Light Of The Morning
Asculta mai multe audio Muzica »




"Incapabil sa ma scol, tintuit in pat, ma las in voia toanelor memoriei mele si ma vad hoinarind, copil,prin Carpati.Intr-o zi, am dat peste un caine pe care stapanul sau, fara indoiala ca sa se descotoroseasca de el, il legase de un copac, si care ajunsese atat de slab si de epuizat si golit de viata, ca n-a avut decat puterea sa ma priveasca, fara sa se poata clinti. Se tinea in picioare, totusi.."

E.Cioran-" Despre neajunsul de a te fi nascut"

Ideea e simpla.
Raman uimita de cat de schimbata pot sa fiu. Credeam ca sunt mai orgolioasa si mai mandra, dar in ultima vreme nu prea am dat dovada de nimic. Si sunt dezamagita. Sunt dezamagita de toti inclusiv de mine. De ce? Pai pentru compromisuri, pentru indulgente, pentru false dovezi de bravery, pentru modul in care simt ca increderea mea de sine a scazut considerabil in ultima vreme. Nu mai stiu cine sunt. Sunt foarte multe lucruri pe care as vrea sa le zic, sa le tip in gura mare, sa alerg, sa uit de toate frustrarile, sa nu ma mai simt asa .
Da ma plang, si da totul este mereu numai despre mine. Pentru ca asta e un mecanism universal. Nimeni nu gandeste, nimeni nu iubeste, nimeni nu-si doreste ceva pentru altcineva decat pentru sine. Daca ar fi altfel decat asa, nimeni nu ar mai suferi.
Mi-e atat de dor de gesturile alea marunte..parca nu le-am avut niciodata, parca nici nu ar fi existat. Vreau sa stau intinsa si sa visez fara sa ma rusinez ca nu par serioasa sau ca arat ca un copil de 10 ani. Am obosit sa ma gandesc atat de mult. Daca stau sa analizez tot ce am, nu gasesc nicio satisfactie. Pentru ca in realitate nu am nimic, nu cunosc nimic, si totul din viata mea mi se pare ca ma indeparteaza si mai mult de restul lumii.
"Menirea mea e sa sufar pentru toti cei care sufera fara sa o stie. Trebuia sa platesc pentru ei, sa le ispasesc inconstienta, norocul pe care il au de a nu-si da seama cat sunt de nefericiti"{E.Cioran-" Despre neajunsul de a te fi nascut"}
Pentru prima oara incep sa invidiez persoanele superficiale, care se rezuma la discutii generale, care se bucura de orice fara sa se gandeasca, fetele alea si baietii aia care pot spune ca-si simt varsta. Nu ma pot invinovati decat pe mine, pentru ca nu stiu sa-mi impun limite. Sunt atat de dependenta si am atat de multa nevoie de unele lucruri incat nu reusesc sa-mi dozez sentimentele asa de bine cum o faceam inainte.
" Dumnezeu e ceea ce supravietuieste evidentei ca nimic nu merita sa fie gandit"
{E.Cioran-
" Despre neajunsul de a te fi nascut"}

0 comentarii: