8-> my green fields

In cazul in care credeati ca fabulez...
Aici mi-am petrecut eu prima zi de Paste, de care am scris atunci..
Ca sa va imaginati cam cum stateam.. cu capul pe o bucata de copac, in fata mea era ringul si undeva tot in fata,peste gramada aia de lemne, era Hon care dadea in sac.
:X

Revenim.

A venit de tot vara asta. uneori am impresia ca ma topesc. Noaptea cand dorm transpir prea mult.. nu prea imi place rancezeala asta. Ador cand simt cum mai bate vantul asa in rafale reci...si in afara de caldura mai e si puful care ne intra in ochi, in nas..peste tot.
M-am indragostit de "Huliganii", despre modul in care mi se pare ca citind toate lucrurile alea, imi citesc recenzia propriei vieti:
*
"Mi se pare ca lucrul esential nu e actiunea, ci gasirea de sine. Cand vei intelege cat de departe se intind hotarele fiintei tale, atunci poti face totul, si intr-un chip mult mai usor. Dar eu n-am intalnit inca pe nimeni care sa priceapa acest lucru simplu."
*
"Oamenii se rateaza pentru ca sunt mediocrii,pentru ca sunt ei insisi sterpi si nesubstantiali."
*
*Omul trebuie sa ramana el insusi in orice mediu;intr-un asemenea om cred. Care n-are nevoie de decor ca sa viseze, n-are nevoie de confort ca sa se simta fericit, n-are nevoie de mediu ca sa gandeasca"
*
In afara de asta, am primit un cadou minunat de la fete..Cioran "Despre neajunsul de a te fi nascut", dar de aici nu va mai dau citate pentru ca am mai postat mai demult, si nu vreau sa va stric bucuria de-a-l fi descoperit voi insiva asa cum este, si nu cum vi-l prezint eu.
In rest nu mai am mare lucru. Ma tem ca veti crede ca transform blogul asta in jurnal personal daca incep sa-mi dezvalui intreaga intimitate "online", si de asta pastrez emotiile cele mai substantiale si mai profunde pentru mine.

Cam atat infidels.
Va pup pe toti si ne auzim!

0 comentarii: